Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Garmin fenix

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 3
  • 0

Garmin fenix

Mój partner używa sprzętu, który wzięłam na raty. Jest to smartwatch Garmin fenix. Sprzęt  ten bardzo długo i źle wylicza średnie tempo odcinka,  przez co nie można dokonać odpowiednich pomiarów.  W związku z tym mam pytanie, czy do serwisu muszę ja to odesłać, czy może partner i czy to ma być serwis Garmina czy Orange? Z góry dziękuję 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 842
  • 2372
  • 35

Garmin fenix

@alexhamiMożesz dostarczyć sprzet bezpośrednio do serwisu danego producenta. Wtedy naprawa będzie wykonana szybciej, a przy płatnej naprawie unikniesz dodatkowych kosztów, związanych z transportem. Możesz też złożyć reklamację w salonie, w którym kupiłaś sprzet. Wówczas czas naprawy wydłuży się o czas przesłania sprzetu z salonu do Autoryzowanego Centrum Serwisowego, a w przypadku, jeśli naprawa okaże się płatna, konieczne będzie pokrycie dodatkowych kosztów przesyłania z salonu do serwisu i z powrotem.

 

Najlepiej jak bedzie to robila osoba na ktora jest zakupiony sprzet. 

Ogolne info o gwarancji

https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?substart=1&faq=3644665&cat=3644209&cat2=3644551

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

Garmin fenix

@alexhami  Witaj jeśli kupowałaś z Orange smartwatch i masz fakturę i kartę gwarancyjną  możesz w salonie  dać na gwarancję ale polecam dopytać się szczegółów w poniedziałek  na BOK  czat z konsultantem .Możesz ty to zrobić lub np. bart ale musi być osoba pełnoletnia .

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 842
  • 2372
  • 35

Garmin fenix

@alexhamiMożesz dostarczyć sprzet bezpośrednio do serwisu danego producenta. Wtedy naprawa będzie wykonana szybciej, a przy płatnej naprawie unikniesz dodatkowych kosztów, związanych z transportem. Możesz też złożyć reklamację w salonie, w którym kupiłaś sprzet. Wówczas czas naprawy wydłuży się o czas przesłania sprzetu z salonu do Autoryzowanego Centrum Serwisowego, a w przypadku, jeśli naprawa okaże się płatna, konieczne będzie pokrycie dodatkowych kosztów przesyłania z salonu do serwisu i z powrotem.

 

Najlepiej jak bedzie to robila osoba na ktora jest zakupiony sprzet. 

Ogolne info o gwarancji

https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?substart=1&faq=3644665&cat=3644209&cat2=3644551

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 3
  • 0

Garmin fenix

Bardzo dziękuję 

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

Garmin fenix

@alexhami  Miło nam że pomogliśmy udanej reklamacji .