Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Garmin fenix

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Garmin fenix

Mój partner używa sprzętu, który wzięłam na raty. Jest to smartwatch Garmin fenix. Sprzęt  ten bardzo długo i źle wylicza średnie tempo odcinka,  przez co nie można dokonać odpowiednich pomiarów.  W związku z tym mam pytanie, czy do serwisu muszę ja to odesłać, czy może partner i czy to ma być serwis Garmina czy Orange? Z góry dziękuję 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Garmin fenix

@alexhamiMożesz dostarczyć sprzet bezpośrednio do serwisu danego producenta. Wtedy naprawa będzie wykonana szybciej, a przy płatnej naprawie unikniesz dodatkowych kosztów, związanych z transportem. Możesz też złożyć reklamację w salonie, w którym kupiłaś sprzet. Wówczas czas naprawy wydłuży się o czas przesłania sprzetu z salonu do Autoryzowanego Centrum Serwisowego, a w przypadku, jeśli naprawa okaże się płatna, konieczne będzie pokrycie dodatkowych kosztów przesyłania z salonu do serwisu i z powrotem.

 

Najlepiej jak bedzie to robila osoba na ktora jest zakupiony sprzet. 

Ogolne info o gwarancji

https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?substart=1&faq=3644665&cat=3644209&cat2=3644551

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Garmin fenix

@alexhami  Witaj jeśli kupowałaś z Orange smartwatch i masz fakturę i kartę gwarancyjną  możesz w salonie  dać na gwarancję ale polecam dopytać się szczegółów w poniedziałek  na BOK  czat z konsultantem .Możesz ty to zrobić lub np. bart ale musi być osoba pełnoletnia .


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Garmin fenix

@alexhamiMożesz dostarczyć sprzet bezpośrednio do serwisu danego producenta. Wtedy naprawa będzie wykonana szybciej, a przy płatnej naprawie unikniesz dodatkowych kosztów, związanych z transportem. Możesz też złożyć reklamację w salonie, w którym kupiłaś sprzet. Wówczas czas naprawy wydłuży się o czas przesłania sprzetu z salonu do Autoryzowanego Centrum Serwisowego, a w przypadku, jeśli naprawa okaże się płatna, konieczne będzie pokrycie dodatkowych kosztów przesyłania z salonu do serwisu i z powrotem.

 

Najlepiej jak bedzie to robila osoba na ktora jest zakupiony sprzet. 

Ogolne info o gwarancji

https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?substart=1&faq=3644665&cat=3644209&cat2=3644551


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Garmin fenix

Bardzo dziękuję 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Garmin fenix

@alexhami  Miło nam że pomogliśmy udanej reklamacji .