Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎08-02-2020
‎09-03-2020
przemo5040
Poziom 13, Recenzent
Poziom 13, Recenzent
Punkty: 4202
5
6
1
0
offline
ostatnia aktywność: 09-03-2020 20:11

Osiągnięcia

1 rozwiązanie

Pierwsze lądowanie

1 odpowiedź

1 like

1 temat

ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa

Problem udało mi się rozwiązać w inny sposób. Ustawienia/Dźwięk/Kino domowe/Automatycznie (wcześniej domyślnie wybrana była opcja "bezpośrednio") Pojawił się dźwięk przy automatycznie wybranej opcji 'dzwięk 5.1" w apce Netflixa.

ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa

Sugeruje kontakt z dostawcą urządzenia

ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa

Kontaktowałem się z Netflixem

ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa

Problem udało mi się rozwiązać w inny sposób. Ustawienia/Dźwięk/Kino domowe/Automatycznie (wcześniej domyślnie wybrana była opcja "bezpośrednio") Pojawił się dźwięk przy automatycznie wybranej opcji 'dzwięk 5.1" w apce Netflixa.

ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa

Sugeruje kontakt z dostawcą urządzenia

ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa

Kontaktowałem się z Netflixem

ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa

Problem udało mi się rozwiązać w inny sposób. Ustawienia/Dźwięk/Kino domowe/Automatycznie (wcześniej domyślnie wybrana była opcja "bezpośrednio") Pojawił się dźwięk przy automatycznie wybranej opcji 'dzwięk 5.1" w apce Netflixa.