Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14323
  • 58865
  • 718

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

@Krzysio_6703Trudno sie nie zgodzić z tymi 3 punktami, tym bardziej, że zmiana jest znacząca.

Podstawą do negocjacji jest właśnie rozmowa sprzedażowa (o której nagraniu wspomniałem)

Po prostu podpowiadamy na co zwrócić uwagę przy dochodzeniu swoich praw...


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy


@Krzysio_6703napisał(-a)

Parametry z talerza są dobre a nawet bardzo dobre. W tym temacie to trochę pojęcia mam więc nie wchodzi w grę ustawienie talerza. Chodzi o zasady. 

Po 1 powinni poinformować mnie o zmianie operatora.

Po 2 jeżeli składam reklamację to najpilniej do 30 dni powinni mi dać odpowiedź

i po 3 jaki jest problem zamiany dekodera na lepszy model z dopłatą z mojej strony?

 

 

 

 

 


Po 1 masz całkowitą rację (łaski nie robią powinni poinformować o zmianie operatora)

Po 2 masz całkowitą rację (30 dni na rozpatrzenie/odpowiedź na reklamację)

i po 3 masz całkowitą rację (też nie rozumiem dlaczego nie możesz wymienić dekodera skoro piszą że są do wyboru 2 dekodery 🤔)