Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

Witam. 

Jakiś czas temu złożyłem reklamację na sprzęt którego nie zamawiałem i został mi wciśnięty na siłę. Reklamacja złożona 26.08.2021 dotyczyła dekodera tv z C+.

Dostarczono mi jak już wspomniałem bez mojej zgody i wiedzy sprzęt który nie spełnia swoich wymogów. Sprzed który może 15 lat temu byłby hitem.

Między czasie dostałem wiadomość pisemną że do najpóźniej 25.09.2021dostanę odpowiedź. Dziś mamy 30.09.2021 i nikt nie raczy się skontaktować lub dać znać co do mojej reklamacji. Dzwoniąc do BOK doradca tylko wzrusza ramionami i mówi że niestety nie może mi pomóc bo nie jest kompetentny. Oprucz zacofania technologicznego można jeszcze dopisać olewanie swoich klientów

11 ODPOW. 11

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12916
  • 53078
  • 611

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

@Krzysio_6703Zamówienie robiłeś w salonie, przez infolinię czy internetowo?

"Nie zamawiałeś i został wciśnięty na siłe". Rozwiniesz temat? Znaczy w rozmowie o pakiecie nikt nie wspomniał o TV?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

Przedłużenie umowy na internet telefon i tv. Odbyło się to telefonicznie z konsultantem. Konsultant nie poinformował mnie o zmianie operatora tv i nic nie powiedział że dostanę nowy dekoder który nie spełnia wymogów dnia dzisiejszego ( przyznanie się obrazu , głos często nie jest zsynchronizowany z obrazem ) Byłem w stanie zapłacić 139 PLN za ten drugi ponoć lepszy dekoder + dzierżawa ale też szybko się wycofali z tej propozycji.

Anonim

Nie dotyczy

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

@Krzysio_6703  dekoder masz od C+ i jak mniemam umowę też na ich telewizję, to dogadaj się z nimi, by dali ten lepszy dekoder 😉


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

Tak,tak.

Już próbowałem tak zrobić.

Odesłali mnie do firmy Orange bo jestem ich klijentem


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12916
  • 53078
  • 611

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

@Krzysio_6703Wszystkie rozmowy z Konsultantami są nagrywane, więc dowód istnieje. Jak dawno zawierana była umowa?Jakie masz parametry z  talerza?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

Odbijanie piłeczki a jednocześnie rozumiem C+ . Bo skoro z Orange jest umowa to niby czemu C+ ma się tym zajmować?

Ja jak już napisałem wcześniej nie byłem poinformowany przy podpisaniu umowy o zmianie operatora tv. Można to sprawdzić bo rozmowy są nagrywane. Zostałem wprowadzony w błąd i teraz Orange próbuje nic w tym temacie robić. Bo skoro mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a mija już 35 dzień to oznacza że mają gdzieś swoich klientów


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5466
  • 22018
  • 179

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

@Krzysio_6703 

Być może masz rację. Czego jednak oczekujesz od nas?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

Parametry z talerza są dobre a nawet bardzo dobre. W tym temacie to trochę pojęcia mam więc nie wchodzi w grę ustawienie talerza. Chodzi o zasady. 

Po 1 powinni poinformować mnie o zmianie operatora.

Po 2 jeżeli składam reklamację to najpilniej do 30 dni powinni mi dać odpowiedź

i po 3 jaki jest problem zamiany dekodera na lepszy model z dopłatą z mojej strony?

 

 

 

 

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy

Nie oczekuję niczego od was tylko dzielę się z wami moją przygodą jeżeli chodzi o TV , bo jak już zauważyłem to gdzie nie dzwonię i gdzie nie piszę to jestem olewany. Nikt mi doradzić nawet nie potrafi co mam w takiej sytuacji zrobić.

Jedyna droga teraz to radca prawny i próbowanie rezygnacji z usług firmy Orange