- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy
@Krzysio_6703Trudno sie nie zgodzić z tymi 3 punktami, tym bardziej, że zmiana jest znacząca.
Podstawą do negocjacji jest właśnie rozmowa sprzedażowa (o której nagraniu wspomniałem)
Po prostu podpowiadamy na co zwrócić uwagę przy dochodzeniu swoich praw...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne ciąg dalszy
@Krzysio_6703napisał(-a)Parametry z talerza są dobre a nawet bardzo dobre. W tym temacie to trochę pojęcia mam więc nie wchodzi w grę ustawienie talerza. Chodzi o zasady.
Po 1 powinni poinformować mnie o zmianie operatora.
Po 2 jeżeli składam reklamację to najpilniej do 30 dni powinni mi dać odpowiedź
i po 3 jaki jest problem zamiany dekodera na lepszy model z dopłatą z mojej strony?
Po 1 masz całkowitą rację (łaski nie robią powinni poinformować o zmianie operatora)
Po 2 masz całkowitą rację (30 dni na rozpatrzenie/odpowiedź na reklamację)
i po 3 masz całkowitą rację (też nie rozumiem dlaczego nie możesz wymienić dekodera skoro piszą że są do wyboru 2 dekodery 🤔)
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »