- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
Ja bym zgłosił usterkę dekodera i go wymienił w salonie, być może wcale nie da się aktualizować oprogramowania, po co marnować czas na testy 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
z pokoju do pokoju bliżej niż do salonu *)
---
*) sprawdzić, czy pokój to nie salon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
Zrobiłem tak jak tutaj napisali:
@Pablo5 "Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder."
@agat13 "Zrestartuj oba urządzenia.Sparuj ponownie dekoder z routerem FB. Powinno pomóc "
Tyle że dekoder połączyłem 15 min później.
Nie minęło jeszcze 24h ale chyba pomogło bo telewizor działa zobaczę po upływie 24h jak stan wygląda. Bo mniej więcej po tym czasie pobiera tą aktualizacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523 Prawidłowo, obu na raz się nie włącza. Kolejno: pierwszy modem, po jego podniesieniu dopiero dekoder.
Jeśli teraz połączenie działa poprawnie, to i aktualizacja powinna wejść bez problemu. Jeśli nie, dekoder do wymiany 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
Wypróbowałem wiele rzeczy z tematu. Lecz pomógł restart modemu i nie dzielenie wifi na konto gościa. Lecz po 3 dniach była dziś przerwa w dostawie prądu. Problem powrócił? Czy to normalne bo nie łączy się automatycznie i muszę znowu WPS-em się łączyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523napisał
...
Problem powrócił?
....
Nie wiem. Powrócił? Który problem? Aktualizacja czy połączenie? Zgłosiłeś uszkodzenie dekodera do BOK?
Wyłączanie dekodera czy nawet rutera z prądu nie powinno powodować żadnych problemów. U mnie w każdym razie nie powoduje.
- « Poprzedni
- Następny »