Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Docenianie klientów


Zespół Nasz Orange
  • 40
  • 266
  • 0

Docenianie klientów

Pytanie od pracownika Orange w związku z akcją opisaną tutaj.

 

Co może spowodować, że poczujesz się doceniony przez operatora?

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14610
  • 60101
  • 737

Docenianie klientów

@Info_NaszOrangeZniżki za program lojalnościowy, specjalne oznaczenie (i wynikające z tego korzyści) dla klientów generujących wysokie faktury


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20172
  • 58376
  • 794

Docenianie klientów

Program lojalnościowy dla stałych klientów. Z powodu drastycznych podwyżek abonamentu, po 20 latach współpracy zrezygnowałem z umowy abonamentowej. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29509
  • 271

Docenianie klientów

Nie będę zbyt oryginalny niż koledzy powyżej, przede wszystkim docenienie stałych klientów podczas przedłużania umów (jakaś "lojalnościówka")


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2397
  • 9221
  • 35

Docenianie klientów


@Info_NaszOrangenapisał(-a)

Co może spowodować, że poczujesz się doceniony przez operatora?


nienasyłanie niekompetentnych konsultantów


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2748
  • 11371
  • 111

Docenianie klientów

Tak jak koledzy wyżej napisali program lojalnościowy czyli większe zniżki/rabaty dla stałych klientów Orange  przy przedłużeniu umów na usługi Orange.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1924
  • 8426
  • 71

Docenianie klientów

Możliwości testowania nowych usług itp, w sensie, że operator "zauważy" że dany klient może być pomocny w rozwoju usług czy podnoszenia ich jakości.