- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Docenianie klientów
Pytanie od pracownika Orange w związku z akcją opisaną tutaj.
Co może spowodować, że poczujesz się doceniony przez operatora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Docenianie klientów
@Info_NaszOrangeZniżki za program lojalnościowy, specjalne oznaczenie (i wynikające z tego korzyści) dla klientów generujących wysokie faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Docenianie klientów
Program lojalnościowy dla stałych klientów. Z powodu drastycznych podwyżek abonamentu, po 20 latach współpracy zrezygnowałem z umowy abonamentowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Docenianie klientów
Nie będę zbyt oryginalny niż koledzy powyżej, przede wszystkim docenienie stałych klientów podczas przedłużania umów (jakaś "lojalnościówka")
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Docenianie klientów
@Info_NaszOrangenapisał(-a)Co może spowodować, że poczujesz się doceniony przez operatora?
nienasyłanie niekompetentnych konsultantów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Docenianie klientów
Tak jak koledzy wyżej napisali program lojalnościowy czyli większe zniżki/rabaty dla stałych klientów Orange przy przedłużeniu umów na usługi Orange.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Docenianie klientów
Możliwości testowania nowych usług itp, w sensie, że operator "zauważy" że dany klient może być pomocny w rozwoju usług czy podnoszenia ich jakości.