- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
@kamilkeys w sumie to chyba możesz sam zawiesić usługę... ale są warunki: po pierwsze konto w serwisie orange.pl dla tego numeru stacjonarnego - jeśli nie masz, trzeba założyć... jak zawiesić na stronie Orange.pl (chyba dostępne tylko po zalogowaniu) - albo zadzwonić do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
@Misiek62 Dzięki, zaraz to zrobię. Ale i tak przejdę się do tego salonu w najbliższym czasie, żeby wyjaśnić te dwie kwestie faktur. Oraz samego działania internetu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
kamilkeys napisał(-a):@Misiek62 Dzięki, zaraz to zrobię. Ale i tak przejdę się do tego salonu w najbliższym czasie, żeby wyjaśnić te dwie kwestie faktur. Oraz samego działania internetu...
@kamilkeyspo co do salonu, nie lepiej zgłaszać on-line, z opisem ? Masz wtedy datę i numer zgłoszenia w systemie; łatwiej "kontrolować" reakcję orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
@Adept Jeżeli chodzi o internet to zgłosiłem właśnie usterkę, bo dzisiaj to już była tragedia. Obcieli mi prędkość pobierania lini, jestem pewny, że to głowna przyczyna.
Wytłumaczyłby ktoś jak zawiesić telefon stacjonarny online? i czy tak się da?
z góry dziękuję 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
@Piotrekk85 Rozumiem, że mam wybrać czas zawieszenia, do dnia końca umowy tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
Masz tam liczbę miesięcy bądź okresów rozliczeniowych.
Maksymalnie to 12.
Potem przed końcem dwunastego miesiąca trzeba zawieszenie przedłużyć, jeśli chciałbyś aby trwało nadal. Jak tego nie zrobisz, wróci pełny abonament.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
A ja mam inne pytanie.
Robiłem ostatnio cystę, poinformowano mnie o tym, że zapłacę za przeniesienie usługi 30zł. i będzie dołączona ta kwota do faktury. Ok spoko, 30 zł.
Patrzę teraz na fakturę, a tu za zawieszenie lini zamiast 21,53 zł. to mam 2 razy więcej i jeszcze mało tego. Za cały miesiać mam do faktury za Plan Domowy 28,56 zł.
Mam kurde takie pytanie:
Za co mam płacić? Za podwójne zawieszenie linii i za Plan DoMowy?
Nie po to zawieszam linię, żeby teraz płacić za wszystko.
Złodzieje i oszuści takie mam o was zdanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
Zadzwoń do BOK, myślę że gdzieś powstała jakaś pomyłka......może coś naliczyło się tak jak piszesz podwójnie. Zawsze można złożyć reklamację - my tutaj nie mamy wglądy w Wasze konta abonenckie więc możemy sobie tylko "gdybać" co jest przyczyną danej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »