- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, dostałem pierwszą fakture za internet i mam pytanie, czy zawsze orange nalicza sobie 50zł na aktywacje i drugie 50zł za ''instalacje''? Tylko dlaczego wcześniej nie było ani słowa o tym, ze bede musiał ponieść koszty za tą instalacje?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kamilkeys z tego co widzę na załączniku, to za instalację nie jest 50, a tylko 10 zł (bez grosza) pozostałe wartości z pierwszej podsumy, to opłaty "abonamentowe" za pierwszy miesiąc, a w zasadzie część i kolejny, zaliczkowo na następny. Problem wynika z tego, że orange ma ustalone terminy okresów abonamentowych, a jeśli rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi w części takiego okresu, to obciąża klienta częsciowym abonamentem - pozycja 2 plan na każdą kieszeń - trochę ponad 8 zł. Pełen abonament w pozycji 3 - TO jest rozliczenie usług za telefon stacjonarny.
Poniżej masz opłaty za Neostradę, także za dwa okresy - pierwszy częściowy i drugi pełny, oraz odpowiednie od okresów braku usługi telefonicznej oraz jej włączenia - obciążenie za pierwszy miesiąc i odliczenie za okres gdy już masz telefon stacjonarny.
Wszystko wydaje się sensowne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kamilkeys z tego co widzę na załączniku, to za instalację nie jest 50, a tylko 10 zł (bez grosza) pozostałe wartości z pierwszej podsumy, to opłaty "abonamentowe" za pierwszy miesiąc, a w zasadzie część i kolejny, zaliczkowo na następny. Problem wynika z tego, że orange ma ustalone terminy okresów abonamentowych, a jeśli rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi w części takiego okresu, to obciąża klienta częsciowym abonamentem - pozycja 2 plan na każdą kieszeń - trochę ponad 8 zł. Pełen abonament w pozycji 3 - TO jest rozliczenie usług za telefon stacjonarny.
Poniżej masz opłaty za Neostradę, także za dwa okresy - pierwszy częściowy i drugi pełny, oraz odpowiednie od okresów braku usługi telefonicznej oraz jej włączenia - obciążenie za pierwszy miesiąc i odliczenie za okres gdy już masz telefon stacjonarny.
Wszystko wydaje się sensowne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
W zależności od tego jak zamawiałeś informacja o opłatach początkowych powinna być Ci dostarczona.
Jeśli składałeś przez www, jest to przy podsumowaniu zamówienia. Przez telefon - sprzedawca ma obowiązek podać, rozmowa była nagrywana, więc można ją odtworzyć. W salonie masz swobodę zapoznania się z umową i cennikiem. Jeśli uważasz, że tej informacji nie otrzymałeś, złóż reklamację np. przez mój Orange.
A opłaty co wyjaśnił @Misiek62 wyżej wydają się prawidłowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
@kamilkeys w swojej pierwszej odpowiedzi nie odniosłem się do Twojej wątpliwości czy słusznie naliczono Ci opłatę za instalację.... ale tak jak wyjaśnił @Piotrekk85, w sytuacji gdy "zawierałeś" umowę jasno Ci nie wskazano, że taki koszt poniesiesz, warto reklamować to w BOK.
Dziękuję za akceptację "rozwiązania".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
@Misiek62Umowę podpisywałem w salonie, gdy zapytałem się o dodatkowe koszty, to tylko router i opłata aktywacyjna. O kosztach instalacji ani słowa. A jeszcze facet przekonał mnie, żebym założył telefon stacjonarny i się zawiesi linię. No to pomyślałem, że skoro będzie taniej, niż utrzymanie lini o jakieś 8zł. Teraz przyszła druga faktura, na 72 zł 😄
I teraz moje drugie pytanie, czy oni mi tego telefonu nie zawiesili? Tam są nawet jakieś połączenia, a tego telefonu tak naprawdę nie ma. Nie rozumiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
to czemu oni tego nie zrobili skoro im to zleciłem w dniu podpisywania umowy na telefon stacjonarny? I mam zapłacić za fakture za telefon, którego nie ma?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
@kamilkeys, nie no coś Ty, kto miałby Ci z firmy sam zawiesić numer stacjonarny? Złożyłeś takie zlecenie? Raczej nie spodziewam się, żeby równocześnie z uruchomieniem usługi, można było od razu oznaczyć w systemie "zawieszenie".
Update, zdaje się że pisaliśmy równolegle. Masz pisemne potwierdzenie zlecenia zawieszenia usługi? Jeśli tak, to możesz reklamować fakturę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoka faktura
No tak, przecież to nie był mój pomysł tylko tego pracownika.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »