Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Polecam zapoznać się z tym linkiem Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Oczywiście za Funpacka mam 50% Open Extra + w salonie dają jeszcze 10% dodatkowo na kwotę abonamentu

 

Waszym zdaniem orange.pl może podbić tę ofertę? 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

A ten rabat to coś więcej niż promocja Orange Open Extra?
http://www.orange.pl/binaries/o/map/EW/open/download/Promocja_Orange_Open_Extra.pdf
http://www.orange.pl/kid,4002408058,id,4004878338,article.html

Co do mbanku - jak najbardziej mogą być plany dodatkowe (nie wiedziałem zanim napisałeś "plan", że chcesz tylko numer główny brać w salonie, a dodatkowe online). Tu już problemów nie będzie.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Hmmmm.... rabaty procentowe nie łączą się z Orange Open Extra na ten sam numer... chyba, że coś się zmieniło.

 

edit: rabat jest w niektórych salonach ale właśnie trzeba zwykle mieć nowy abo (migracja z prepaida też się liczy)


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Jak już napisałem, oprócz Open Extra dostaję dodatkowe 10% rabatu i stacjonarne na cały okres - nie sądzę, że orange.pl może dać więcej

Co do mBanku: masz 100% pewność że plany dodakowe wchodzą w ofertę mOkazji? Sprawdzone?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Co do mOkazji - tak. Zmiana musi być związana z umową/aneksem z lojalką (to nie może być tzw. migracja bez-umowna lub wzięcie planu dodatkowego bez lojalki). Musisz też spełniać pozostałe warunki noty prawnej (jesteś konsumentem, nie jest to na firmę, max 760 zł zwrotu w ciągu roku kalendarzowego z innych ofert itp).

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Co to jest "wzięcie planu dodatkowego bez lojalki"? Wszystkie warunki spełniam (zresztą korzystałem już z podobnej mOkazji, ale nie było jeszcze wtedy planów wspólnych)


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Plan dodatkowy można brać na kilka sposobów np.
- w trakcie lojalki jeśli wyjściowo abonament jest mniejszy niż 40 zł - zmiana planu do zlecenie na BOK bez aneksu
- z aneksem kiedy dany numer jest uprawniony do przedłużenie
- inne sposoby.

W ofercie wspólnej długość umowy jest liczona na każdy z numerów osobno. Wspólny koniec będzie jeśli plan główny i dodatkowe będą aktywowane tego samego dnia. Jeśli chciałbyś to podzielić np. na etapy - wziąć najpierw główny, a po miesiącu dodatkowe - wtedy lojalka na dodatkowe standardowo będzie dłuższa.

Można wziąć czasem krótsze lojalki (12 lub 20 miesięcy) - ale to należy podpytać sprzedawcy.

Poza tym mam paru znajomych co brało plany dodatkowe bez lojalek - i mOkazje (zwrot) uznali dopiero po reklamacji (bo niby w nocie słowa nie ma o tym).

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Mam dwa numery z tym samym cyklem rozliczeniowym. Chcę jeden wmigrować do Planu Głównego (ta umowa w salonie), poczekać na aktywację (ile może trwać?) i jeszcze zdążyć kupić online Plan Dodatkowy na ten drugi - by zdążył się aktywować także przed końcem obencego cyklu. Wówczas oba powinny ruszyć równolegle na ten sam okres (24 miesiące). Chcę też przed końcem obecnego cyklu kupić kolejny Plan Dodatkowy dla numeru na kartę. Mam zamiar zdążyć i mieć wszystkie 3 na ten sam okres umowy, by kończyły się róznocześnie. Dobrze myślę?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Na dotychczasowe numery w abonamencie zmiana wchodzi równo z cyklem rozliczeniowym.

Migracja z oferty na kartę na ofertą abonamentową następuję w ciągu 7 dni - to jest data początku umowy. Ciężko dograć terminy by było idealnie. Najwyżej będzie kilka dni różnicy - to chyba nie jest wielki problem.

Teoretycznie może zdarzyć się sytuacja, że plan dodatkowy na numerze migrowanym z prepaida aktywuje się przez planem głównym (na tym jednym z dotychczasowych abonamentów). Wtedy niestety taki plan kosztuje 40zł za miesiąc, opłata oczywiście będzie proporcjonalna za liczbę dni, ale nie będzie tam minut, sms czy netu, wszystko płatne wg cennika. Więc polecam nie korzystać i wyłączyć net na tym numerze.

Druga opcja: najpierw zmień plany na dotychczasowych abonamentach. A ten trzeci numer po aktywacji planu głównego. To "najbezpieczniejsze" rozwiązanie.