Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Aktywacja = początek cyklu? Jeśli podpiszę umowę na plan wspólny (numer główny) - ona będzie na pewno pierwsza - to jeszcze nie jest aktywacja planu? Aktywuje się dopiero w nowym cyklu? Czyli nawet jeśli mam już podpisaną umowę, ale działa jeszcze stary cykl i wskoczy ten trzeci numer (drugi dodatkowy), to aktywuje się jako pierwszy? Rozumiem. Lepiej więc ten trzeci nieco opóźnić


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Na numerze migrowanym z oferty z oferty na kartę
- data złożenie podpisu na umowie=data od kiedy liczy się lojalka
- aktywacja planu - do siedmiu dni od podpisania, może to być sam dzień co podpis na umowie, może to być siódmy dzień - na to nie masz wpływu i nie przewidzisz tego
- cykl rozliczeniowy będzie taki jak masz na dwóch obecnych numerach w abonamencie

Jeśli już masz podpisaną umowę na jeden z dotychczasowych abonamentów, to i tak zmiana planu będzie od nowego cyklu. Umowa na trzeci numer nic nie zmienia tu.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Mam pytanie na dokładkę: czy można kupić online plan dodatkowy (migracja jednego numeru z tych dwóch na jednym koncie abonenckim), zanim kupię w salonie plan główny (na drugi z tych numerów)? Okazuje się bowiem, że aby dostać te rabaty, przynajmniej jeden plan dodatkowy muszę kupić w salonie - i to niestety ten migrujący z pre-paida, na które mBank dawał 3x więcej... Ale 50 zł na ten pierwszy dodatkowy, kupiony online, udałoby się zdobyć. A zwłoka wynika stąd: 1. plan dodatkowy kupowany online musi zdążyć się aktywować przed końcem cyklu, 2. pre-paid straciłby wszystkie środki oczekując ponad tydzień na nowy cykl, z którym się scala - dlatego plan główny (wraz z migracją tego pre-paida) chcę kupić tuż przed nowym cyklem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Czyli tak jak pisałem wcześniej rabat 10% to jest za nową aktywację w abonamencie (migracja z prepaida też się liczy)

Powinno być to możliwe co chcesz na stronie http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4003759293,article.html#wspolny (o ile masz mniej niż 93 dni do końca umowy i numer jest uprawniony do przedłużenia).
Wybierz bez telefonu, potem Dla Ciebie i Twoich bliskich - dalej już prosto.

Tylko ten Twój ostatni plan jest ryzykowny. Składając pierwsze zamówienie online nie ma pewności co do aktywacji planu dodatkowego - zależy od kuriera. Nawet jeśli wybierzesz opcję odbioru w salonie. To te "papiery" muszą wrócić na magazyn centralny Orange (więc jeśli to będzie robione pod koniec cyklu aktywacja może (choć nie musi) opóźnić się o jeden cykl rozliczeniowy.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Wiem, że jest ryzyko. Pozostało mi 8 dni (do 18 czerwca). Spróbuję.

Serdeczne dzięki


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Niestety, przy próbie zamówienia online wskakuje mi od razu Smart Plan LTE Tylko SIM, mimo że wybrałem "Dla Ciebie i Twoich bliskich" i "dokup plan dodatkowy (0 zł.)". A w opcji "zmień szczegóły oferty" jest do wyboru tylko Smart Plan Główny, elastyczny tylko SIM oraz LTE tylko SIM. Chyba nici z tego albo nie mam pojęcia jak to przejść.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Moim zdaniem zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej Smart Plan LTE Wspólny, aby skorzystać z promocji Smart Plan LTE Dodatkowy należy podpisać umowę na Smart Plan LTE Wspólny.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Widocznie online zablokowano opcję bo na początku sporo osób brało same dodatkowe bez głównego. A potem wysoki rachunek.
Ew. numer nie jest uprawniony do przedłużenia.
A ile masz dni do końca umowy na tym numerze?

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 23
  • 18
  • 0

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

Numer oczywiście uprawniony do przedłużenia (umowa kończy się 16 lipca). Raczej to pierwsze. Jeśli wcześniej coś takiego było możliwe, to zapewne dokonano zmiany.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

umowa o Smart Plan LTE Wspólny w salonie

A próbuj tędy http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4003758647,article.html#oferta_menu
- bez telefonu
- oferta dla Ciebie i bliskich
- dokup sim
- jestem klientem Orange + przedłużam umowe

ps. na początek wyloguj się z portalu