- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
szczegóły umowy.
info http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2001736/4099557325.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
szczegóły umowy.
@maciek82 w regulaminie masz takie info:
1) Z bezpłatnego Okresu promocyjnego, w którym nie jest pobierana opłata abonamentowa za Usługę Abonent może skorzystać tylko w momencie zawierania Umowy lub Aneksu. Usługa włączana jest na żądanie Abonenta. 2) Usługa włączana na żądanie Abonenta. W przypadku, w którym Abonent nie zleci wyłączenia Usługi przed końcem Okresu promocyjnego wskazanego w Tabeli 1, w którym nie jest pobierana opłata abonamentowa za Usługę, Usługa nie wyłączy się, tylko zostanie automatycznie przedłużona na kolejne okresy rozliczeniowe, za które naliczane będą opłaty zgodnie z Tabelą 1. Opłaty będą naliczane do momentu zlecenia jej wyłączenia przez Abonenta. Sposób zlecenia wyłączenia Usługi opisany jest w regulaminie Usługi oraz w SMS-ach, które otrzymał Abonent w związku ze skorzystaniem z Usługi. Abonent zostanie poinformowany SMS-em o zbliżającym się końcu Okresu promocyjnego oraz o jego zakończeniu - dotyczy tych dodatkowo płatnych.
To co zalinkował @Piotrekk85 to tylko wyłączy usługę połączeń na stacjonarne... a z tego co w regulaminie promocji jest wymienione, to tych usług płatnych po okresie promocyjnym jest dużo więcej... więc jeszcze raz, proponuję, po wejściu w życie aneksu, w kontakcie z BOK, powprowadzać w systemie - na Twoim koncie - wyłączenie tych usług po okresach promocyjnych.
- « Poprzedni
- Następny »