Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

szczęsliwe godziny


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

szczęsliwe godziny

witam posiadam abonament internet domowy lte 250 GB ale nie jestem pewny czy w tym są zawarte szczęsliwe godziny, chcialbym sie spytac jak sprawdzić czy faktycznie je mam i ewentualnie jak je aktywować

4 ODPOW. 4

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 8
  • 0

szczęsliwe godziny

Cześć,

 

 

masz informację w regulaminie, że masz agwarantowane szczęśliwe godziny od 0:00 do 8:00 rano. Są one aktywne w strefie domowej (tam gdzie pierwszy raz uruchomiłeś internet).

 

Mam nadzieję, że pomogłem 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

szczęsliwe godziny

@xpiotrekx777 szczęśliwe godziny są aktywowane z automatu. Tak jak napisał @Pawel_G, od 0.00 do 8.00. Sprawdzić możesz na bilingu otrzymywanym do faktury jak i w Mój Orange na stronie internetowej lub w aplikacji. 

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

szczęsliwe godziny

 @ketrasaArtur między 0:00 a 8:00 pobierałem pliki żeby sprawdzić czy faktycznie mam te szczęśliwe godziny, zrestartowałem router po północy dla pewności, jednak jak sprawdziłem ile mam wykorzystanego transferu okazało się ze mi zabierało GB 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

szczęsliwe godziny

@xpiotrekx777 niedawno były podobne tematy do Twojego:

https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Szcz%C4%99%C5%9Bliwe-godziny/m-p/164081

https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Abonament/thread-id/18312/page/1

 

Proponuję zadzwonić na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

i złożyć reklamację w tej sprawie.

 

edit:

zakłam, że z internetu korzystasz w strefie domowej.