- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
szczęsliwe godziny
witam posiadam abonament internet domowy lte 250 GB ale nie jestem pewny czy w tym są zawarte szczęsliwe godziny, chcialbym sie spytac jak sprawdzić czy faktycznie je mam i ewentualnie jak je aktywować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
szczęsliwe godziny
Cześć,
masz informację w regulaminie, że masz agwarantowane szczęśliwe godziny od 0:00 do 8:00 rano. Są one aktywne w strefie domowej (tam gdzie pierwszy raz uruchomiłeś internet).
Mam nadzieję, że pomogłem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
szczęsliwe godziny
@xpiotrekx777 szczęśliwe godziny są aktywowane z automatu. Tak jak napisał @Pawel_G, od 0.00 do 8.00. Sprawdzić możesz na bilingu otrzymywanym do faktury jak i w Mój Orange na stronie internetowej lub w aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
szczęsliwe godziny
@ketrasaArtur między 0:00 a 8:00 pobierałem pliki żeby sprawdzić czy faktycznie mam te szczęśliwe godziny, zrestartowałem router po północy dla pewności, jednak jak sprawdziłem ile mam wykorzystanego transferu okazało się ze mi zabierało GB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
szczęsliwe godziny
@xpiotrekx777 niedawno były podobne tematy do Twojego:
https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Szcz%C4%99%C5%9Bliwe-godziny/m-p/164081
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Abonament/thread-id/18312/page/1
Proponuję zadzwonić na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
i złożyć reklamację w tej sprawie.
edit:
zakłam, że z internetu korzystasz w strefie domowej.