10-11-2019
16:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-11-2019
16:52
Szczęśliwe godziny
Witam, mam internet z opcją szczęśliwych godzin. Po próbie pobierania od 00:00 do 08:00 dane są pobierane z pakietu. Dzwoniłem do Orange i powiedziano mi że usługa jest aktywowana i powinna włączać się automatycznie. Wiecie może o co chodzi? (Restartowałem kilkukrotnie router przed rozpoczęciem pobierania
Etykiety:
3 ODPOW. 3
10-11-2019
17:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-11-2019
17:14
Szczęśliwe godziny
Czasem są problemy z taryfikacją. Złóż reklamację.
10-11-2019
20:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-11-2019
20:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-11-2019
20:35
Szczęśliwe godziny
Możesz przez czat albo telefonicznie. Mówisz, że chcesz złożyć reklamację na to co opisałeś w temacie, tj. pobiera Ci dane w zakresie szczęśliwych godzin i chcesz, aby zwrócili Ci pobrane dane z tych godzin.