szalone dni, przedluzenie umowy

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

szalone dni, przedluzenie umowy

ps. czasem z @Piotrekk85 piszemy też na priv, ogólnie kto się lubi ten się czubi 😜 pablo_ck do pionu stań 🙂 😜 Serce


Zespół Nasz Orange
  • 746
  • 2017
  • 36

szalone dni, przedluzenie umowy

@Anonim Sam stwierdzam, że nad przejrzystością informacji faktycznie trzeba popracować, zbyt łatwo się zapomnieć i oceniać, coś przez pryzmat swojej wiedzy, a faktycznie nie wszyscy w tym siedzą. Szczęśliwy mężczyzna


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5582
  • 19313
  • 187

szalone dni, przedluzenie umowy

Dla mnie kwestią wymagającą wyjaśnienia jest intencja autora tematu. Ja zrozumiałem, że jest zaskoczony zmianą kwot - pierwszej wpłaty i opłat miesięcznych. Dlatego napisał.

Wydaje się, że założył np. iż "kupi" telefon za ~400 zł i będzie miesięcznie płacić 100 pln, a tu wg udostępnionego aneksu ma zapłacić jednorazowo aż ~900 zł - nie robi to Wam różnicy @Mikołaj; @Piotrekk85 ?


Zespół Nasz Orange
  • 746
  • 2017
  • 36

szalone dni, przedluzenie umowy

@Misiek62 to właśnie kwestia niejasnego jak się okazuje zapisu, on zapłaci jednorazowo 399 zł a resztę w ratach, co zwiększy abonament z 80 do 100 zł i w sumie da te ~1000 zł za aparat.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

szalone dni, przedluzenie umowy

@Mikołaj@Misiek62  dlatego trzeba usiąśc i poprwić prezentację zamówienia i opłat w e-sklepie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5582
  • 19313
  • 187

szalone dni, przedluzenie umowy


Mikołaj napisał(-a):

@Misiek62 to właśnie kwestia niejasnego jak się okazuje zapisu, on zapłaci jednorazowo 399 zł a resztę w ratach, co zwiększy abonament z 80 do 100 zł i w sumie da te ~1000 zł za aparat.


@Mikołaj  Ja zrozumiałem, że @m5830 tak chciał i tak miał wyświetlane w trakcie "składania zamowienia", ale w pierwszym poście wyraźnie napisał, że w aneksie pojawiły się inne wartości - dlatego @Anonim a potem ja sugerowaliśmy kontakt z BOK celem wyjaśnienia sprawy - bo przyznasz, że ważniejsze jest to co w papierach a nie na ekranie...

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

szalone dni, przedluzenie umowy

@Misiek62  dokładnie, ale dobrze że prowadzimy czasem tutaj takie "zacięte" dyskusjie, może z niektórych z nich będą jakieś efekty np. w postaci poprawy czytelności w/w www 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33108
  • 40677
  • 1403

szalone dni, przedluzenie umowy

@Misiek62: obecnie wygląda to trzy etapowo:

1) widzisz telefon, cenę na start + łączną opłatę miesięczną

2) w podsumowaniu zamówienia widzisz szczegóły rozbity na abonament, ratę za sprzęt i uwzględnienie jeśli np. nie chce e-faktury czy zgody marketingowej

3) na maila idzie informacja o tym co było w podsumowaniu.

 

Tak naprawdę masz rację co do nieczytelności. Ale niestety trzeba uważnie czytać. Skoro telefonów (za jednorazową opłatą) już nie ma.

A masz swoją drogą inny pomysł aby zrobić to czytelniej?

 

Bo pewnie najprościej byłoby powrócić do poprzedniego modelu sprzedaży. Ale to miało dużo minusów niestety.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

szalone dni, przedluzenie umowy

@Piotrekk85  uważam że wystarczy dokładnie wyszczególnić kwotę abonamentu, kwotę (ratę) za telefon, wyszczególnić upusty i w podsumowaniu dodać kwotę aktywacji i podać do informacji że pierwszy rachynek wyniesie tyle i tyle a od drugiej faktuty tyle i tyle 🙂 Trzeba to bardziej zrozumiale "rozłożyć".


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33108
  • 40677
  • 1403

szalone dni, przedluzenie umowy

Ale to jest. Tylko tych informacji jest za dużo.
Jak masz 10 pozycji nie zwrócisz uwagi na wszystko.

Bo obecnie wygląda to tak:
1) wyjściowa abonament
2) rabat za przedłużenie
3) rabat za umowę 20/24 miesiące
4) rabat za raty
5) rabat za e-fv i terminową płatność
6) rabat za zgodę marketingową
7) rata za sprzęt

I tak w podsumowaniu są zwykle 3 pozycje. Ale idealnie nie będzie nigdy 🙂