Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Ale to czemu przyjęłaś przesyłkę bez telefonu? Był też czas na odstąpienie?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Przyjęłam, gdyż kurier powiedział, że Operatorzy tak czasami robią, że najpierw wysyłają umowę i jak jest już podpisana, to wysyłają telefon. I jeszcze zaznaczył, że zapewne w dniu jutrzejszym zobaczymy się ponownie. A że tłumaczył się brakiem swojego czasu na moje zagłębienie się w umowę, to ten aneks podpisałam. Absurd jest taki, że przez telefon zgodziłam się jeszcze na szkło hartowane do tego telefonu i to szkło przyszło wraz z aneksem, ale telefonu brak. 

Od ankesu oczywiście odstąpiłam i złożyłam na tę sprawę reklamację, która została odrzucona, jak i odrzucone zostało odwołanie. Tłumaczenie było takie, że "przykro, że doszło do nieporozumienia z doradcą". Jedno wielkie oszustwo. Jestem istotą myślącą i nie mam problemów ze słuchem i jak ktoś mi oferuje abonament z telefonem, a aneks przychodiz na kartę SIM, bez telefonu, to chyba nie ja źle zrozumiałam. 

Ostrzegam zatem przed Infolinią z Gdańska, spod której dzwonią konsultanci, bo jak się okazuje, to ponoć nie Orange, tylko firmy podwykonawcze. Nikt nie potrafił skontaktować mnie z tą konsultantką, gdyż jej login na ich wewnętrzym czacie był nieaktywny. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Ale na aneksie masz wyraźnie napisane czy jest oferta z telefonem czy nie. Kurier ma dostarczyć przesyłkę, więc jego słowa nie są wiążące. A odstąpienie nie zostało przyjęte?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Odstąpenie zostało uznane i po 3tygodniach moje warunki w systemie zostały przywrócone na stare. Myślę, że w tym pośpiechu i przy presji braku czasu nie zwróciłam początkowo uwagi na to, że aneks nic nie mówi o telefonie. A chodziło o Samsung Galaxy S8. 

W salonie otrzymałam informację, że tak naprawdę w tej cenie, w której oferowano mi tego Samsunga, to są tylko tzw. telefony odnowione i że nie ma żadnej innej opcji na to, by była taka kwota raty za telefon (a była bardzo niska). 

Niemniej, konsultantka z infolinii nic nie wspomniała o tym, jakoby to miał być telefon odnowiony. Na moje pytanie o tym, gdzie tu jest "myk", odpowiedziała, że cyt. "różni konsultanci z różnych działów mają różne dostępne rabaty dla klientów i ona akurat w tej cenie ma 6 SG-S8 w kolorze czarnym i 5 w kolorze niebieskim".

I jak ma się do tego nagrywanie rozmów? Tak, że Orange reklamację odrzuca, tłumacząc się nieporozumieniem z Doradcą i brakiem możliwości dalszego odwoływania się w tej sprawie. 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

W momencie kiedy korzystasz z odstąpienia to nie możesz domagać się oferty uzgodnionej telefonicznie. Takie mamy przepisy... właśnie dlatego powstała instytucja odstąpienia, bo zawsze to słowa i mogą być nieporozumienia.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Od aneksu musiałam odstąpić przed jakąkolwiek próbą dochodzenia do otrzymania takich warunków, o jakich była mowa w rozmowie telefonicznej, bo ten aneks oczywiście zawierał warunki, na które nie wyrażałam zgody. 

I utrzymanie go w mocy, wraz z próbą uzyskania tego, na co zgodziłam się przez telefon, mogło skończyć się tym, że z tymi warunkami bym została, bez telefonu, a moja reklamacja i tak nie zostałaby uznana (gdyż przecież miałam prawo odstąpienia). 

Bardziej chodzi mi tutaj o fakt tych oszustw konsultantów (konsultantka wyraźnie mówiła mi, że wprowadza przy mnie zmiany w systemie i że paragraf ten i ten mówi o tym i o tym), po czym dostajesz coś innego do podpisania. 

I z tego, co widzę na tym forum, są to praktyki często stosowane, a Orange jest w tej sytuacji bezkarne. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Bo niestety gdy decydujesz się na odstąpienie, wiązanie z konkretną ofertą przestaje obowiązywać.

A co do wpisów na forum, zadowolone osoby raczej nie piszą.
Anonim

Nie dotyczy

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Nagrywać rozmowy, potem je odsłuchać na spokojnie, czytać co się podpisuje do momentu zrozumienia (jak kto umowy nie zrozumie to nie podpisywać), dziwne że takie sytuacje mają miejsce jak w temacie, przecież to nie dzieci podpisują umowy a dorośli, trzeba być ostrożnym bo dookoła masa naciągaczy ( niekoniecznie telekomunikacyjnych), tak na koniec to w razie jakieś Oferty, problem zadzwonić do Operatora i sprawdzić, jak lipa to nic nie podpisywać jak ktoś to doręczy, zbyć kuriera czy przedstawiciela.

Anonim

Nie dotyczy

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa


Piotrekk85 napisał(-a):
65

@Piotrekk85, bo nie każdy chce wszystko wyartykułować. Potwierdzam, że pomiędzy treścią telefoniczną (z zaznaczeniem nagrywania), a stanem faktycznym występują rozbieżności. A dlaczego? Bo zamawianie (w moim przypadku) było realizowane z infolinii sprzedażowej 801234567, inna(e) osoba(y) realizuje(ą) zlecenie, natomiast kurier jest od przynieś, wynieś, pozamiataj u innego pracodawcy, więc mu nic do tego. Reklamacje telefonicznie przyjmuje natomiast 501100100 i im więcej ogniw, tym pomyłki oraz niedbalstwo może się zdarzyć...jak w wielu firmach. "Pies jest pogrzebany" właśnie przez pobieżne odsłuchanie, albo wcale (kto to sprawdzi?) i udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem. Bądźmy realistami, a nie populistami. Jak byś wygrał milion w totka, to byś narzekał?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Nie zgodzę się z tym. Orange jest jedną firmą i ma różne działy. Pracownik na portierni czy działu kadr nie jest osobą do obsługi tzw. posprzedażnej klientów. W Grupie Orange jest jednak zasada by podać numer na infolinię 510100100 gdzie sprawa powinna być zgłoszona jako reklamacja ( można kontaktować się z Biurem Obsługi w innej formie). Też warto wiedzieć że nie każdy pracownik oddelegowany do sprzedaży ma uprawnienia do obsługi (wynika to z pewnych uwarunkowań technicznych i prawnych).

Wracając do wątku: ostatnio w jednej z sieci elektomarketów zamówiłem nawilżacz powietrza z tzw. ciepłą chmurką. Zamówienie było przez telefon. Po odebraniu okazało się, że jest tam tylko zimna chmurka. I po to jest w prawie odstąpienie. Nie można oczekiwać by ten sam model miał funkcję której nie przewidział producent. Podobnie jest z umowami nie tylko na usługi telekomunikacyjne.

Ważny też jest termin. W ciągu 14 dni można zrobić bez powodu. Po 14 dniach trzeba wykazać działanie pod wpływem błędu. Ale też co można oczekiwać to powrót do starej oferty lub bezpłatna rezygnacja, a nie oferta której w żadnym regulaminie czy cenniku nie ma.