Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 22
  • 1

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa


burebusek napisał(-a):
21 390

Nie rozumiem. Dlaczego forum nie jest odpowiednim miejscem. Na innych forach nie jest to problemem. Najlepiej niech sam się z tym gryzie a tu będziemy pisać tylko same superlatywy i by nie było nienaturalnie to czasem poruszymy "drobny" problem. Człowiek potrzebuje informacji i porad by móc bardziej pewnie i skutecznie działać bez nie niepotrzebnej straty czasu i pieniędzy. Już na początku wynika, że a to numer telefonu coś nie pasuje, drugi też. Pewnie więcej niż połowa ludzi nie ma pojęcia o pewnych numerach telefonów czy kanałach kontaktu. Masz problem to sobie googlaj. Gdy znajdziesz to kogoś nie ma, zastępstwa też nie ma ale dowiesz się o tym po wielkim trudzie bo to bardzo trudne by parę istotnych informacji było łatwiejsze do znalezienia, sprawdzone i działające oraz uaktualnione wraz z informacją np. urlop od do więc rób to i to - tak i tak. Forum szczególnie tematyczne to podstawa oraz forma często słusznego nacisku na spychologię tym bardziej, że Orange realizuje umowę ale w sumie odcina się od problemu. Nie wiem jak można wręcz wspierać takie niekorzystne postępowanie. Typowe, że inaczej śpiewacie gdy to was coś niefajnego spotka. Więcej takich łapek w górę a będzie pomarańczowo (czy łapki w dół, minusy są tu gdzieś głęboko ukryte). Dzięki takim działaniom i postępowaniu firm i dziwnych użytkowników maksymalnie olewam wiele takich ofert a jeżeli już mnie coś jednak zainteresuje to magluję dzwoniącego do bólu. Niepotrzebne straty dla wszystkich zainteresowanych stron oraz nauka by problemy załatwiać np. w Brukseli bo tutaj jest nieodpowiednio ))))))))))).


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Pisać można, ale niestety pomocy się nie znajdzie bo to kwestia danych chronionych.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 22
  • 1

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

@Anonimma trochę racji ale pisanie na forum to jednak dodatkowe wsparcie od użytkowników oraz informacja ostrzeżenie dla innych. Dzięki takim alarmom może firma choć trochę zmieni swoje hm... procedury.

Anonim

Nie dotyczy

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

@Leprechaun, sądzę, iż jest problem w rozróżnieniu, który kanał przekazu jest lepszy. Jak byś śledził forum od A do Z, to pewnie byś zauważył pewną rozbieżność. Gdy się podpowiada, to się obrusza. Gdy dostanie satysfakcjonującą odpowiedź, to znika. A przecież na forum nikt nie ma wglądu w dane i jeżeli są oficjalne kanały, to tak trudno kliknąć po podpowiedzi, że...kliknij w Kontakt? Najprostszy, z możliwych przekazów, jeżeli sytuacja tego wymaga. A co autor problemu z tym zrobi, to jego sprawa. Myślisz, że każdy pieje peany na cześć operatora? Wachlarz problemów jest tak obszerny, że nie wszystko da się w detalach wyjaśnić.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 22
  • 1

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Bywam na wielu forach z mniejszą lub większą częstotliwością, aktywnością i wiem jak to wygląda a tu przeważnie aktywują mnie tematy Telia i problemy szczególnie te skomplikowane niepotrzebnie przez dostawcę usługi, sprzętu i co gorsza zbywane na różne sposoby. Ogólnie przez pryzmat innych firm, instytucji nie mam większych powodów narzekać na Orange ale miałem kilka nieprzyjemnych sytuacji i wiem, że czyjś problem dziś, jutro może być moim problemem. Dlatego też nie pochwalam wielu wypowiedzi niektórych użytkowników którzy potrafią zrobić larum i nie przebierają w środkach gdy sami mają problem. @dawidnh stara się najpierw szukać porad i prać brudy i  we własnym gronie co się chwali. 

Anonim

Nie dotyczy

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

@Leprechaun, nie stawiaj się w roli adwokata, jeżeli nie wiesz, co zostało usunięte po wypowiedzi @dawidnh. Po to są zasady NO, żeby ich przestrzegać. Tak na marginesie dodam, że każde szanujące się forum, nie dopuszcza do hejtu i obrażania kogokolwiek.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 22
  • 1

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Odpowiadam i odnoszę się do tego co widoczne. W znanym mi przebiegu dyskusji nic nie wskazywało na hejt czy obrażanie. Jedyne co widać to że posty były edytowane przez moderatora bez podania przyczyny.

Patrząc na ślady edycji można zakładać jakieś "słodzenie" pomiędzy tobą a autorem tematu. Stawiam się w roli adwokata ? Kogo, czego ? Nie jestem fanem głaskania klienta za każdą cenę zwłaszcza gdy jest z przerośniętym ego i jak każdy oczekuję normalnego załatwiania spraw ale nie jestem też bierny gdy sytuacja jest odwrotna. Spójrz na dyskusję z poziomu ludzi którzy przeczytali ją po raz pierwszy po korekcie. Z tym, że dopiero w odpowiedzi do mnie po raz pierwszy padła wzmianka o hejcie, obrażaniu. 

Firmy same sobie robią wizerunek.

Wcześniej pisaliśmy o kanałach kontaktu. Z dyskusji tej i innych wynika, że te kontakty wymagają naprawy a nawet wymiany bo bywają mało kontaktowe i bywa, że ciężko w nie trafić. Zdążyłem się zapoznać z niektórymi kanałami i musiałem sporo i mocno improwizować by jakoś to zadziałało. Po prostu marnowano mój czas i wysiłek.

Z dyskusji wstępnie wynika, że gość jest poszkodowany a Orange to przyznaje i "nic nie można zrobić" a  jak działają kontakty ...  widać.

 

"Tak na marginesie dodam, że każde szanujące się forum, nie dopuszcza do hejtu i obrażania kogokolwiek."

 

ale jeżeli forum nie jest stroną choćby pośrednio powiązaną z "dostawcą" problemu to nie sterylizuje tak dokładnie by inni nie mieli pełnego obrazu sytuacji. Twoja wypowiedź zbija dyskusję z sedna sprawy.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Pierwszy post był edytowany, ponieważ było podane Imię i Nazwisko. Pracownik reprezentuje firmę, ale przed Klientami, a nie na forum publicznym. Do tego post berebuska został edytowany, ale to już nie wiem czemu i to bez zmiany jego treści.

 

Jeżeli salon, czy pracownik na infolinii widzi błąd z naszej strony, to ma kompetencje do jego naprawienia. Jednakże w tym konkretnym przypadku jest podpisana umowa, której warunki są zapewne realizowane poprawnie. Tutaj zostaje jedynie złożenie reklamacji, jeżeli jest coś niezgodne z umową lub przyznanie się tego pracownika, że popełnił błąd. Wtedy sam może naprawić błąd lub swoimi ścieżkami zgłosić, aby został naprawiony.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 22
  • 1

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Myślę, że wyraziłem się jasno.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa

Witaj, Miałam identyczną sytuację w styczniu. Dostałam ofertę od osoby z Gdańska, która też przedstawiła się jak pracownica Orange. Zawarłam telefonicznie umowę, potwierdzałam dwukrotnie warunki. Oferta miała być z telefonem, po czym aneks przychodzi tylko na dodatkową kartę SIM, a nie ma mowy o telefonie. Warunki totalnie odmiennie od tego, co otrzymałam przez telefon. Moje próby skontaktowania się z tą konsultantką spełzły na niczym, Orange umywa ręcę twierdząc, że doszło do nieporozumienia z konsultantem. Okazuje się, że ta pani z infolinii z Gdańska ma jakiś zewnętrzny login, a zatem jest tylko podwykonawcą. Też jestem bezradna w tej sytuacji, bo otrzymałam odpowiedź, że wyczerpałam już tryb reklamacyjny i nie mogę już więcej reklamacji składać, gdyż nie będą one rozpatrywane. Ale nie poddaję się.