- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
Przyjęłam, gdyż kurier powiedział, że Operatorzy tak czasami robią, że najpierw wysyłają umowę i jak jest już podpisana, to wysyłają telefon. I jeszcze zaznaczył, że zapewne w dniu jutrzejszym zobaczymy się ponownie. A że tłumaczył się brakiem swojego czasu na moje zagłębienie się w umowę, to ten aneks podpisałam. Absurd jest taki, że przez telefon zgodziłam się jeszcze na szkło hartowane do tego telefonu i to szkło przyszło wraz z aneksem, ale telefonu brak.
Od ankesu oczywiście odstąpiłam i złożyłam na tę sprawę reklamację, która została odrzucona, jak i odrzucone zostało odwołanie. Tłumaczenie było takie, że "przykro, że doszło do nieporozumienia z doradcą". Jedno wielkie oszustwo. Jestem istotą myślącą i nie mam problemów ze słuchem i jak ktoś mi oferuje abonament z telefonem, a aneks przychodiz na kartę SIM, bez telefonu, to chyba nie ja źle zrozumiałam.
Ostrzegam zatem przed Infolinią z Gdańska, spod której dzwonią konsultanci, bo jak się okazuje, to ponoć nie Orange, tylko firmy podwykonawcze. Nikt nie potrafił skontaktować mnie z tą konsultantką, gdyż jej login na ich wewnętrzym czacie był nieaktywny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
Odstąpenie zostało uznane i po 3tygodniach moje warunki w systemie zostały przywrócone na stare. Myślę, że w tym pośpiechu i przy presji braku czasu nie zwróciłam początkowo uwagi na to, że aneks nic nie mówi o telefonie. A chodziło o Samsung Galaxy S8.
W salonie otrzymałam informację, że tak naprawdę w tej cenie, w której oferowano mi tego Samsunga, to są tylko tzw. telefony odnowione i że nie ma żadnej innej opcji na to, by była taka kwota raty za telefon (a była bardzo niska).
Niemniej, konsultantka z infolinii nic nie wspomniała o tym, jakoby to miał być telefon odnowiony. Na moje pytanie o tym, gdzie tu jest "myk", odpowiedziała, że cyt. "różni konsultanci z różnych działów mają różne dostępne rabaty dla klientów i ona akurat w tej cenie ma 6 SG-S8 w kolorze czarnym i 5 w kolorze niebieskim".
I jak ma się do tego nagrywanie rozmów? Tak, że Orange reklamację odrzuca, tłumacząc się nieporozumieniem z Doradcą i brakiem możliwości dalszego odwoływania się w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
Od aneksu musiałam odstąpić przed jakąkolwiek próbą dochodzenia do otrzymania takich warunków, o jakich była mowa w rozmowie telefonicznej, bo ten aneks oczywiście zawierał warunki, na które nie wyrażałam zgody.
I utrzymanie go w mocy, wraz z próbą uzyskania tego, na co zgodziłam się przez telefon, mogło skończyć się tym, że z tymi warunkami bym została, bez telefonu, a moja reklamacja i tak nie zostałaby uznana (gdyż przecież miałam prawo odstąpienia).
Bardziej chodzi mi tutaj o fakt tych oszustw konsultantów (konsultantka wyraźnie mówiła mi, że wprowadza przy mnie zmiany w systemie i że paragraf ten i ten mówi o tym i o tym), po czym dostajesz coś innego do podpisania.
I z tego, co widzę na tym forum, są to praktyki często stosowane, a Orange jest w tej sytuacji bezkarne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
A co do wpisów na forum, zadowolone osoby raczej nie piszą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
Nagrywać rozmowy, potem je odsłuchać na spokojnie, czytać co się podpisuje do momentu zrozumienia (jak kto umowy nie zrozumie to nie podpisywać), dziwne że takie sytuacje mają miejsce jak w temacie, przecież to nie dzieci podpisują umowy a dorośli, trzeba być ostrożnym bo dookoła masa naciągaczy ( niekoniecznie telekomunikacyjnych), tak na koniec to w razie jakieś Oferty, problem zadzwonić do Operatora i sprawdzić, jak lipa to nic nie podpisywać jak ktoś to doręczy, zbyć kuriera czy przedstawiciela.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
Piotrekk85 napisał(-a):
65
@Piotrekk85, bo nie każdy chce wszystko wyartykułować. Potwierdzam, że pomiędzy treścią telefoniczną (z zaznaczeniem nagrywania), a stanem faktycznym występują rozbieżności. A dlaczego? Bo zamawianie (w moim przypadku) było realizowane z infolinii sprzedażowej 801234567, inna(e) osoba(y) realizuje(ą) zlecenie, natomiast kurier jest od przynieś, wynieś, pozamiataj u innego pracodawcy, więc mu nic do tego. Reklamacje telefonicznie przyjmuje natomiast 501100100 i im więcej ogniw, tym pomyłki oraz niedbalstwo może się zdarzyć...jak w wielu firmach. "Pies jest pogrzebany" właśnie przez pobieżne odsłuchanie, albo wcale (kto to sprawdzi?) i udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem. Bądźmy realistami, a nie populistami. Jak byś wygrał milion w totka, to byś narzekał?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedaż usług orange przez p. Anne ******* z Krakowa
Wracając do wątku: ostatnio w jednej z sieci elektomarketów zamówiłem nawilżacz powietrza z tzw. ciepłą chmurką. Zamówienie było przez telefon. Po odebraniu okazało się, że jest tam tylko zimna chmurka. I po to jest w prawie odstąpienie. Nie można oczekiwać by ten sam model miał funkcję której nie przewidział producent. Podobnie jest z umowami nie tylko na usługi telekomunikacyjne.
Ważny też jest termin. W ciągu 14 dni można zrobić bez powodu. Po 14 dniach trzeba wykazać działanie pod wpływem błędu. Ale też co można oczekiwać to powrót do starej oferty lub bezpłatna rezygnacja, a nie oferta której w żadnym regulaminie czy cenniku nie ma.