Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

reklamacja brak odpowiedzi


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

reklamacja brak odpowiedzi

Panie @kulawicz, na forum mogą pomóc i doradzić, tylko inni użytkownicy forum, w formie komentarzy do wątku. Jeśli chce Pan porozmawiać z kimś z Orange telefonicznie to pisanie na forum w tym nie pomoże, wystarczy zadzwonić na infolinię: www.orange.pl/kontakt

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

prosiłem panie Arturze o nie kasowanie moich wypowiedzi. wiem że boicie się tego .proszę o ich przywrócenie.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

reklamacja brak odpowiedzi

Panie @kulawicz, nie miałem wyboru. Wie Pan, netykieta, zasady... Tak, jak napisałem w wiadomości prywatnej: gdy piszemy wielkimi literami to znaczy, że krzyczymy. Kulturalni ludzie nie pozwalają na to w dyskusji. Proszę napisać ponownie, tylko małymi literami i wtedy zostanie. Dziękuję za uszanowanie tych zasad.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

jednak skasowaliście moje wypowiedzi


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

moje skasowane wypowiedzi

myślałem że wejdę tej firmie na ambicję ale chyba się myliłem. firma bez żadnych zasad.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

długo by pisać .dotyczy usługi mobilnej na której od początku podpisania umowy w maju zeszłego roku są same problemy. przedstawiona oferta była inna niż potem się okazało długość umowy ,internet w roamingu. po prostu oszukano mnie. jedną rzecz udało mi się ostatnio wywalczyć długość umowy ,która skróciła mi się o dwa lata. przyznali się do błędu.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

gdyby udostępniali wszystkie nagrane rozmowy dawno sprawa była by rozwiązana na moja korzyść . ale bronią się przed udostępnianiem rękami i nogami. rozmowę sprzedażową udostępnili i przegrali ,racja była po mojej stonie.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

nie ma obowiązku udostępniania ale można udostępnić .orange boi się udostępnić mi rozmowy bo by przegrało. a po drugie ostatnio konsultantka orange przekazała mi że na reklamacje negatywne mam prawo żądać udostępnienia rozmowy. orange boi się tego bo by przegrało.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38607
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

Obowiązek prawny dotyczy umów które nie były potwierdzone na piśmie. Reszta to dobra wola.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

boją się więc nie udostępniają. taka firma