Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

reklamacja brak odpowiedzi


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32315
  • 36181
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

Okej. Ale odróżnij działanie całej firmy od jej przedstawiciela. Każdy ma prawo do błędu. Nie popełnia błędów tylko ten co nic nie robi.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

jeszcze jedno operator nie ma prawa oszukiwać klienta , respektować prawo i regulaminy 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

no to jak ktoś popełnia błąd to niech się przyzna i wszystko było by ok


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32315
  • 36181
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

A propo regulaminów i zasad. Warto respektować też te które obowiązują tutaj 😉

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

prawdę pisząc o orange nie respektuje zasad forum


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32315
  • 36181
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

Można pisać respektując szacunek wobec innych. Poza tym zarzucasz oszustwo. Błąd mógł nie powstać celowo.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

ja nie mówię że celowo ale trzeba się do błędu przyznać i jakoś ta sprawę rozwiązać. a nie lekceważyć klienta 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32315
  • 36181
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

A może dla Orange błędu nie ma? Naprawdę napisz do UKE lub skorzystaj z pomocy rzecznika konsumentów. Szybciej i mniej problemów.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

to jak nie popełnili błędu to czemu się boi ktoś zadzwonić kompetentny wyjaśnić tą sprawę. ja dzwonię na infolinię i proszę o kontakt osoby kompetentnej 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

na infolinii  nikt nic nie wie nikt nie umie podjąć decyzji.