Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

reklamacja brak odpowiedzi


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

oni chyba na to liczą  że ludziom nie chce się z nimi walczyć .A le trzeba bo robią dużo pomyłek i często też się zdarza że mają błędy w połączeniach na nie korzyść klienta. Raz mnie taka ich pomyłka kosztowała kilkaset złotych .walczyłem z nimi pół roku aż w końcu przyznali się do winy.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

Ostatnio chcieli mnie naciągnąć na kilka złotych podwójnie naliczyli tego samego mms. Wychwyciłem to szybko. Ile ludzi nie sprawdza rachunków a po winni. Kilka złotych na każdym i są miliony.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

panie Arturze poprawiam się ta firma  nie szanuje klienta. Byle złapać a potem płać i płacz żaden z tej firmy nie pomoże .


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

reklamacja brak odpowiedzi

Dziękuję, Panie @kulawicz, bez niecenzuralnych słów od razu lepiej. Dawno nie czytaliśmy się na forum, ale Pana pamiętam i cieszę się, że wrócił Pan na forum. Jak zdrowie? Wszystko dobrze tylko ten Orange tak "ciągle oszukuje"? Mam nadzieję, że kiedyś przestanie i zmieni Pan zdanie 🙂
A przy okazji zapytać chciałbym z myślą o innych czytających: ma Pan doświadczenia w innych sieciach? Jest podobnie czy "tylko ten Orange taki nieogarnięty"? A może nie miał Pan okazji sprawdzić innych sieci?

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

dzwonię do orange często ponieważ mam ciągle zaległe nie rozwiązane reklamację .Ciężko komuś od was zadzwonić i wyjaśnić nie rozwiązane sprawy. Lepiej ignorować klienta i nie odpowiadać na reklamację. Czemu nikt kompetentny od was nie zadzwoni i nie rozwiąże tego problemu. Ciężko przyznać się do błędu i znaleźć winnego. Proszę więc o telefon do mnie z waszej strony.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38609
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

Wątpię byś w Orange miał zgłoszenie, które nie jest zamknięte tyle czasu. Orange jak każde korpo na pewno z jakiegoś powodu (może z Twojej perspektywy absurdalnego) mogło pozamykać zgłoszenia. Dlatego nikt nie czuwa i nie kontaktuje się z Tobą.

Mimo starania się, czasem ciężko przelać intencje w słowa reklamacji i dojść do rozwiązania sprawy tak aby obie strony były zadowolone.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

zamknięte są tylko że odpowiedzi nie ma.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38609
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

A jaką masz ustawioną formę otrzymywania odpowiedzi na reklamację? pocztą tradycyjną czy na maila?

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

a do 30 dni powinna być odpowiedz a jeżeli jej niema to reklamacja jest uznana w całości .orange nie przestrzega prawa


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

reklamacja była złożona prawidłowo ,pismo z odpowiedzią niby jest ,tylko w tym piśmie nic nie ma na temat tej reklamacji. Każdy pracownik z infolinii twierdzi że odpowiedz jest błędna i nie na temat. I reklamacja powinna być uznana w całości. Ale dział reklamacji nie chce przyznać się do błedu