- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
oni chyba na to liczą że ludziom nie chce się z nimi walczyć .A le trzeba bo robią dużo pomyłek i często też się zdarza że mają błędy w połączeniach na nie korzyść klienta. Raz mnie taka ich pomyłka kosztowała kilkaset złotych .walczyłem z nimi pół roku aż w końcu przyznali się do winy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
Ostatnio chcieli mnie naciągnąć na kilka złotych podwójnie naliczyli tego samego mms. Wychwyciłem to szybko. Ile ludzi nie sprawdza rachunków a po winni. Kilka złotych na każdym i są miliony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
panie Arturze poprawiam się ta firma nie szanuje klienta. Byle złapać a potem płać i płacz żaden z tej firmy nie pomoże .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
A przy okazji zapytać chciałbym z myślą o innych czytających: ma Pan doświadczenia w innych sieciach? Jest podobnie czy "tylko ten Orange taki nieogarnięty"? A może nie miał Pan okazji sprawdzić innych sieci?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
dzwonię do orange często ponieważ mam ciągle zaległe nie rozwiązane reklamację .Ciężko komuś od was zadzwonić i wyjaśnić nie rozwiązane sprawy. Lepiej ignorować klienta i nie odpowiadać na reklamację. Czemu nikt kompetentny od was nie zadzwoni i nie rozwiąże tego problemu. Ciężko przyznać się do błędu i znaleźć winnego. Proszę więc o telefon do mnie z waszej strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
Wątpię byś w Orange miał zgłoszenie, które nie jest zamknięte tyle czasu. Orange jak każde korpo na pewno z jakiegoś powodu (może z Twojej perspektywy absurdalnego) mogło pozamykać zgłoszenia. Dlatego nikt nie czuwa i nie kontaktuje się z Tobą.
Mimo starania się, czasem ciężko przelać intencje w słowa reklamacji i dojść do rozwiązania sprawy tak aby obie strony były zadowolone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
zamknięte są tylko że odpowiedzi nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
a do 30 dni powinna być odpowiedz a jeżeli jej niema to reklamacja jest uznana w całości .orange nie przestrzega prawa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
reklamacja była złożona prawidłowo ,pismo z odpowiedzią niby jest ,tylko w tym piśmie nic nie ma na temat tej reklamacji. Każdy pracownik z infolinii twierdzi że odpowiedz jest błędna i nie na temat. I reklamacja powinna być uznana w całości. Ale dział reklamacji nie chce przyznać się do błedu