Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

przepisanie telefonu stacjonarnego na innego abonenta


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

przepisanie telefonu stacjonarnego na innego abonenta

Witam Społeczność, jestem Nowicjuszem na Forum, ale  abonentem od bardzo dawna telefonu stacjonarnego, a komórkowego od pierwszego dnia, jak tylko uruchomiono Ideę.

 

Wszędzie mogę doczytać, co zrobić aby przedłużyc, zamówić cośnowego, a nigdzie, co zrobić, aby przepisać abonament wraz z usługami na inną osobę, mieszkającą i zameldowaną pod tym samym adresem.

Wiem, że odezwie sie ktoś, co doradzi idż do punktu, tam sie dowiesz, ale nie o to mi chodzi, nie bedę opisywał dlaczego.

 

Jeżeli w XXI wieku wiele można załatwic online przez internet, to czy przepisanie też można ???

9 ODPOW. 9

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

przepisanie telefonu stacjonarnego na innego abonenta

@3Krzysztof 

 

tutaj masz wszystko dokładnie opisane. Można to zrobić online tylko trzeba pobrać formularz wypełnić i odesłać zgodnie z instrukcją.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

przepisanie telefonu stacjonarnego na innego abonenta

Online tylko wypełnić formularz można. I tak trzeba go ręcznie podpisać i wysłać pocztą. Plus że nie trzeba chodzić do salonu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

przepisanie telefonu stacjonarnego na innego abonenta

Dziekuję za odpowiedzi, a czy jak mam profil zaufany, czy to nic nie znaczy dla Orange, tylko metoda zeszłego wieku, podpis własną ręką, i pocztą lub osobiście do punktu.

 

To jakim ułatwieniem jest pobranie formularza, wypełnienie i podpisanie, oraz wysłanie ??


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

przepisanie telefonu stacjonarnego na innego abonenta

Profil zaufany to nie jest podpis elektroniczny, chociaż i tego drugiego Orange też na dziś nie przyjmuje.