- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
Witam,
tydzień temu dobrałem usługę Światłowód Orange do istniejącego abonamentu komórkowego Smart Plan LTE, niestety nie doszło do instalacji światłowodu w mieszkaniu, gdyż nikt mnie nie poinformował o tym, że będzie trzeba wiercić i rozkuwać ściany w mieszkaniu. Podpisując umowę Orange Love, wydłużyłem m.i. termin trwania zobowiązania, oraz obniżył mi się pakiet Gb w abonamencie komórkowym. Czy ktoś może mi powiedzieć, czy w przypadku nie wywiązania się przez Orange z umowy (instalacja Światłowodu), abonament nie powinien wrócić do taryfy Smart Plan LTE?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
@Baroo, kucie ścian? Dlaczego? Odwiert o średnicy fi6 rozumiem, ale kucie? Medium światłowodu to przewód o średnicy 3mm, bardzo łatwy do ukrycia. Próbowałeś rozwiązać umowę, czy minęło już 14dni od podpisania umowy? Spróbuj złożyć reklamację w BOK....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
@mabud73 monter powiedział, że będzie trzeba ściany kuć, u mnie od wejścia do mieszkania, do salonu będzie pociągnięte jakieś 7-8m kabla, a nie oszukujmy się, to będzie szpecić. Umowa była podpisywana w salonie i w salonie stwierdzili, że w ciągu 2 dni powinno "samo wrócić", ale mija już tydzień i "samo" nie wraca 🙂
a ze światłowodem to u mnie nawet po klatce nie ma rozprowadzonych przewodów, przyjechał "Opiekun Osiedla" i będziemy kombinować jak to podłączyć 😉
ale kiedy zrobią? nie wiadomo, może za tydzień a może za pół roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
Z całym szacunkiem @Baroo, ale przy podpisywaniu umowy powinieneś liczyć się z nową instalacją i koniecznością jej ułożenia. Będąc budowlańcem, rozumiem że po drodze do salonu nie masz listew przypodłogowych tylko cokoły z płytek i stąd problem. Nie łatwiej było by wkleić przewód nad cokołem i zagipsować go tak aby nie był widoczny? Które piętro? Wnioskuję że nie ma opcji bezpośredniego dostępu z klatki schodowej do salonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
Z całym szacunkiem @mabud73, ale o czymś takim powinienem zostać poinformowany w salonie. Blok jest nowy, z zeszłego roku, dopiero urządzam mieszkanie, listwy przypodłogowe jeszcze nie są zamontowane (w korytarzu również mam panele), bo nie znalazłem idealnych pasujących do podłogi, więc sam zaproponowałem Opiekunowi Osiedla, żeby w dylatacjach puścić przewody światłowodowe. Ja budowlańcem nie jestem i mam prawo nie wiedzieć, że coś takiego będzie trzeba robić. Ale nawet światłowody do mojego (pierwszego) piętra nie są pociągnięte od skrzynki w piwnicy. Do salonu nie ma bezpośredniego dostępu z klatki schodowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
Na moje problemu nie ma. Czemu monter chce kuć ściany, to jest zagadka. Jeżeli nie masz jeszcze listew przypodłogowych to jeszcze lepiej. Dziwi mnie fakt, że instalacja w budynku nie jest jeszcze skończona, a już chcą robić podłączenie do mieszkania. W praktyce wygląda to tak, że w pierwszej kolejności podłączany jest budynek, czyli z zewnątrz do skrzynki rozdzielającej w piwnicy, później od skrzynki do rozdzielaczy na piętrach, następnie odbiór i uruchomienie, a dopiero na końcu podłączenie u użytkownika do modułu ONT. No cóż....widzę że co miasto to inne podejście. Proponuję kontakt z BOK i prośbę o innego montera. Wszystko można zrobić tak jak należy, tylko trzeba troszeczkę chęci ze strony montera 😉 Co do info o konieczności kucia czy wiercenia, salony nie są zobligowane do tego. Wszystko w gestii montera 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
"Dziwi mnie fakt, że instalacja w budynku nie jest jeszcze skończona, a już chcą robić podłączenie do mieszkania."
No właśnie podwykonawca, który doprowadzał światłowód do bloku, stwierdził, że skończył w całym bloku, a nie skończył 😉 i na tej podstawie dzwonili do mnie z Orange z propozycją montażu światłowodu.
"Co do info o konieczności kucia czy wiercenia, salony nie są zobligowane do tego. Wszystko w gestii montera "
A mi monter powiedział, że salony Orange właśnie są zobligowane do informowania o tym, że możliwe są przewierty i rozkuwanie ścian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
Moim zdaniem odbijanie piłeczki. Błąd popełnił też deweloper stawiający budynek. W Toruniu od 3 lat w nowych budynkach układają światłowód do uruchomienia po podłączeniu bloku do instalacji szkieletowej, a w mieszkaniach są podtynkowe kanały PVC na przeciągnięcie medium. No cóż, pozostaje tylko czekać aż Twoja sprawa doczeka się satysfakcjonującego Cię finału 😉 Trzymam kciuki za sukces ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
@mabud73 i powiem Ci szczerze, że ja też byłem święcie przekonany, że blok z zeszłego roku już będzie miał pod tynkami rozprowadzoną instalację światłowodową... No, ale jak widać, dla niektórych deweloperów to nadal technologia NASA i nie kładą sami z siebie. Ehh porażka.
A co do abonamentu - mówili mi w salonie Orange, że sam powinien wrócić do Smart Plan LTE, ale do teraz tak się nie stalo. Jedynie reklamacja na BOK pomoże?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane przejście ze Smart Plan LTE na Orange Love
Asekuracyjnie złożyłbym reklamację żeby później nie było problemów. Zawsze jest to zgłoszenie, którym możesz się bronić przy niedopatrzeniach...Co do instalacji w mieszkaniu, proponuję rozważenie przeciągnięcia jej w miejscach, gdzie przykryją ją listwy i po kłopocie 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »