- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanie , może ktoś pomoże, 15 stycznia zawarłem przez infolinię umowę Orange Love, dodam , że jestem już wieloletnim klientem Orange, mam stacjonarny, neostradę komórki. Po dostarczeniu mi przez kuriera umowy, stwierdziłem, iz nie wszystkie warunki mi odpowiadają szczególnie przełączenie telefonu stacjonarnego na voip . 20-01-2018 wysłałem odstąpienie od tej umowy z zaznaczeniem iz chcę powrócić na poprzednie warunki i przełączenie telefonu, bo mam prawo do 14 dni, problem w tym, że telefon stacjonarny nie działa , jak długo może potrwać przełączenie z powrotem na system analogowy, czyli ten który miałem do tej pory ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@agulka1, prawidłowo wykonana przez Ciebie formuła braku akceptacji warunków umowy (a masz do tego prawo), powinna wrócić Tobie stare warunki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przełączenie telefonu voip z powrotem na analogowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przełączenie telefonu voip z powrotem na analogowy
czy na czacie udzielą mi szczegółowych informacji ? czy lepiej na infolinię ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przełączenie telefonu voip z powrotem na analogowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przełączenie telefonu voip z powrotem na analogowy
A JEST SZANSA , ŻE FAKTYCZNIE MI PRZYWRÓCĄ MÓJ POPRZEDNI PAKIET CZY ROBIĄ JAKIEŚ PROBLEMY ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przełączenie telefonu voip z powrotem na analogowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@agulka1, prawidłowo wykonana przez Ciebie formuła braku akceptacji warunków umowy (a masz do tego prawo), powinna wrócić Tobie stare warunki.