- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
Witam,
W ostatnim czasie Orange mi zrobił prezent, calkiem odealny, jak na dzisiejsze czasy, poprzez zakup laptopa całkiem dobrego i to znakomitego, drugi to tablet, który nawet nie jest rozpakowany, ale aktywowany. Tylko z laptopa korzystam, ale cóż, wszystko niezgodne z umowa jaką przeprowadziłem z P. Kamilem z Orange, który podobno jest Administratorem Orange, z którym przeprowadzałem rozmowę na temat zakup tego laptopa. Wszystko wychodziło pomyślnie, aż do momentu zakupu. Podał mi telefon, wyjaśniliśmy sobie pewne zasady kiedy mogę do niego dzwonić, przedstawiając problem z Laptopem, ewentualna pomoc w zakresie spłaty ratalnej, jak by coś nie tak. Jednym słowem obiecał mi pomoc jak by jakieś problemy by były. Dziś już to robię, niestety nic z tego obiecanki cacanki a głupiemu radość. Oczywiście zakup tego sprzętu na raty przydał mi się, bo go nie miałem. Zwłaszcza w tym trudnym okresie dla nas wszystkich jakim jest epidemia koronawirus. Sądziłem, że będzie to opłacalny zakup i będę z tego bardzo zadowolony. Oczywiście i tak jest, tylko jakim kosztem finansowym i bez żadnej pomocy z jego strony. Dzwonię do niego, a jego nigdy nie ma. Tak samo korzystam czata na Orange i tam przedstawiam reklamacje co do swojej płatności za sprzęt. Niestety odmowa. A gdzie jest zatem P. Kamil z Orange? z tym jego stażem 10 cio letnim. Wyłudzanie kasy, i z pewnym stopniu oszustwo, pozostawiam u niego tel.aby oddzwonił, nic z tego, tylko pozostał czat. To tak można zatem nazwać, oszustwo i naciąganie. Gdyby to było uczciwe, to z pewnością nie miałbym takich problemów połączyć się z tym Panem, czy Panią Oliwią z Orange, z którymi tyle omawiałem co do umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
@andrzejno1 nie bardzo rozumiem, w czym masz problem. W tym, że nie możesz skontaktować się z osobą, która w imieniu Orange sprzedawał Tobie sprzęt na raty? Dziś taki kontakt może być utrudniony ze względu na święto.
Jeżeli chodzi o wysokość faktur za sprzęt, to przy podpisywaniu umowy miałeś odgórnie informacje, jakie to będą koszty miesięczne. Chyba, że przeoczyłeś płatności i narosły długi. W jaki sposób otrzymujesz faktury?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
faktury otrzymuję różne, a sprzęt został zakupiony teraz nie tak dawno, to w jaki niby sposób mialbym przeoczyć termin płatności? To prezent świąteczny niby, 2 prezenty.
Nie wspominam o kontakcie w dniu świątecznym, czy dniu wolnym od pracy, bo sami też rozmawialiśmy o tym, ze tylko w dniach powszednich kontakty. Kiedy ja dzwoniłem także w dniu powszednim, nie w święto, bo o tym też była rozmowa. Nie rozumiem dlaczego to takie trudności, a faktury same w sobie rosną
Wszystko było uzgodnione umowa też, a raptem na koncie się nie zgadza, nie jestem zgodny z danymi na koncie, a także smsem faktury dostaję, czy mailowo, różnymi sposobami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
@andrzejno1 dla Ciebie wiążące są zapisy z podpisanej umowy. Tam powinny być wyszczególnione opłaty jakie powinieneś ponosić. Jeżeli uważasz, że są niezgodne z umowa i tym co konsultant przedstawiał w ofercie, to możesz zgłosić reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy i sprostowanie płatności.
Nie znam za bardzo szczegółów i warunków umowy, więc podaję tylko informacje ogólne i sugestie, co można i w jaki sposób wyjaśnić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
już zgłaszałem reklamację, na nic, wszystko to jedno dziadostwo, w tych czasach podczas epidemii?
To skandal, ludzie tracą stanowiska pracy, a im się takie kwoty zachciewa wystawiać, krocie pieniądze, a wiadomo sytuacja w kraju nie za wesoła, a oni tak do tego podchodzą, jak by się nic nie działo. A przecież zalecana jest praca zdalna, a więc...…. ktoś się tu nie stosuje do zaleceń
Wielu ludzi traci pracę, komputery są dziś jak najbardziej potrzebne, bez nich ciężko, nawet poszukiwania nowej pracy, czy pomocy finansowej w takich ciężkich warunkach jakim jest epidemia, a im się zachciewa wolnych żartów z kasą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
przede wszystkim jest potrzebny zapis z rozmowy telefonicznej, a nie to co jest na koncie, zapis z rozmowy telefonicznej, czyli wewnątrz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
Jakie masz dokładnie oczekiwanie wobec Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
co takiego?????????😅😅
Czytasz to od początku?????😅
Nic podobnego!!!!!!
To ja mam spłacać raty, a nie Orange😅😅😅
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
prezent świąteczny z Orange
ja ;pisze nieczytelnie? przecież komputerowo piszę a nie własnoręcznie, to nie rozumiem,
Ale powracając do rozmowy, już na czacie przedstawiałem propozycję rozszerzenia tego tych rat na dluzszy czas, czy przesunięcia tych rat, ale odmówiono, taka była ostatnio rozmowa na czacie, odmówiono wydłużenia spłaty ratalnej i ewentualnie przesunięcia rat. Zgodzili się tylko i wyłącznie na przesunięcie na miesiąc. Może to trochę skomplikowane, ale inaczej nie potrafię tego wytłumaczyć.
Trochę to ciężkie do zrozumienia, bo to było w tej sprawie kilka reklamacji na czacie, bo na telefonie nie mam zamiaru widzieć po kilkanaście min, czy dłużej.
Sprzęt naprawdę mi się przydał bo jest super jak dla mnie, z tym że uważam, że trochę nie fair rozegrane. bo sprzęt zostało dopiero zakupiony, a nie kiedyś tam. To było tuż przed świętami wielkanocnymi. Także to jest niemożliwe abym ja jakąś opłątę pominął. Pierwsza wpłąta dopiero była uzganiana na teraz w maju, wcześnie tylko aktywacja, ale dopiero teraz mam spłacać pierwszą ratę.
Nawet nie pamiętam tego nr telefonu
Co do umowy, to o ile dobrze pamiętam, to była tylko przekazywana przez kuriera na odległość, bo takie mieli wówczas warunki przekazywania przesyłki. Podpis był wykonany na odległość, tylko aby przekazać przesyłkę to wszystko. Kurierzy nie mogę stykać się z klientem, tłumaczyć, bo to nie jest w ich kompetencji. Oni tylko przekazują i zabierają umowę ze sobą. Ale ja umowę mam na koncie, także do wglądu.
Także jak napisałem z kurierem tylko na odległość, aby przekazać, pozostałość z powrotem do Orange z umową.
Takie widocznie mają zalecenia w tym okresie
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »