Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

faktury i płatności

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 39
  • 0

faktury i płatności

nas moim koncie sa jakieś nieopłacone faktury, nie wiem, nie mam pojęcia skąd to wszystko się wzięło. Umawialem się w danych sprawach z P. Kamilem z Orange i z P. Oliwią. Nie ma  znimi kontaktu

 

Niezgodny jestem z fakturami

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

faktury i płatności

@andrzejno1 jeżeli wcześniejsze płatności były regulowane w terminie i nie było zaległości, to na infolinii powinno dać się wynegocjować opóźnienie w płatnościach. Każdy klient jest rozpatrywany indywidualnie w takich sprawach.

 

🔔 Więcej na temat:

_____________
* Dodano linki do artykułów – moderator Kinga

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

faktury i płatności

@andrzejno1 po majowce skontaktuj sie telefonicznie lub na czacie z BOK i porozmawiaj z konsultantem odnosnie tych faktur co co ktorych masz watpliwosci https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 39
  • 0

faktury i płatności

już to dawno zrobiłem na czacie, jednak nic nie pomaga, chciałem przesunąć termin zaległości, nie mają możliwości, krocie zaległości. Najpierw zachęta na sprzęty, a potem admin zwija żagle i się chowa, podobno ze stażem w Orange. Czy to takie adminy są tam? Zachęcające, zwłaszcza w tym okresie epidemii


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

faktury i płatności

@andrzejno1 wyjaśnienie faktur tylko na infolinii lub na czacie. Ze względu na brak Twoich danych, których na NO nie można podawać w sprawie faktur nie bardzo da się pomóc.

 

edit:

W jaki sposób otrzymujesz faktury, skoro masz zaległości?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

faktury i płatności

@andrzejno1 sprobuj jeszcze cos ponegocjowac i napewno uda sie wypracowac jakies dobre dla obu stron rozwiazanie. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

faktury i płatności

@andrzejno1 jeżeli wcześniejsze płatności były regulowane w terminie i nie było zaległości, to na infolinii powinno dać się wynegocjować opóźnienie w płatnościach. Każdy klient jest rozpatrywany indywidualnie w takich sprawach.

 

🔔 Więcej na temat:

_____________
* Dodano linki do artykułów – moderator Kinga