- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nas moim koncie sa jakieś nieopłacone faktury, nie wiem, nie mam pojęcia skąd to wszystko się wzięło. Umawialem się w danych sprawach z P. Kamilem z Orange i z P. Oliwią. Nie ma znimi kontaktu
Niezgodny jestem z fakturami
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@andrzejno1 jeżeli wcześniejsze płatności były regulowane w terminie i nie było zaległości, to na infolinii powinno dać się wynegocjować opóźnienie w płatnościach. Każdy klient jest rozpatrywany indywidualnie w takich sprawach.
🔔 Więcej na temat:
- przedłużenia terminu płatności ➡https://www.orange.pl/omnibook/przedluzenie-terminu-platnosci-prolongata
- rozłożenia płatności na raty ➡ https://www.orange.pl/omnibook/rozlozenie-platnosci-na-raty
_____________
* Dodano linki do artykułów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
faktury i płatności
@andrzejno1 po majowce skontaktuj sie telefonicznie lub na czacie z BOK i porozmawiaj z konsultantem odnosnie tych faktur co co ktorych masz watpliwosci https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
faktury i płatności
już to dawno zrobiłem na czacie, jednak nic nie pomaga, chciałem przesunąć termin zaległości, nie mają możliwości, krocie zaległości. Najpierw zachęta na sprzęty, a potem admin zwija żagle i się chowa, podobno ze stażem w Orange. Czy to takie adminy są tam? Zachęcające, zwłaszcza w tym okresie epidemii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
faktury i płatności
@andrzejno1 wyjaśnienie faktur tylko na infolinii lub na czacie. Ze względu na brak Twoich danych, których na NO nie można podawać w sprawie faktur nie bardzo da się pomóc.
edit:
W jaki sposób otrzymujesz faktury, skoro masz zaległości?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
faktury i płatności
@andrzejno1 sprobuj jeszcze cos ponegocjowac i napewno uda sie wypracowac jakies dobre dla obu stron rozwiazanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@andrzejno1 jeżeli wcześniejsze płatności były regulowane w terminie i nie było zaległości, to na infolinii powinno dać się wynegocjować opóźnienie w płatnościach. Każdy klient jest rozpatrywany indywidualnie w takich sprawach.
🔔 Więcej na temat:
- przedłużenia terminu płatności ➡https://www.orange.pl/omnibook/przedluzenie-terminu-platnosci-prolongata
- rozłożenia płatności na raty ➡ https://www.orange.pl/omnibook/rozlozenie-platnosci-na-raty
_____________
* Dodano linki do artykułów – moderator Kinga