- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
Witam.
Dzisiaj zostało przyjęte zgłoszenie przez czat z konsultantem (nr zgłoszenia: 20434360) zostałam poinstruowana że status zgłoszenia znajdę w zakładce Obsługa->Moje zgłoszenia. Pomimo że bardzo się staram znaleźć tą zakładkę to poległam... Czy ktoś jest w stanie przesłać link gdzie będę mogła sprawdzić status zgłoszenia? (na email nie dostałam żadnej wiadomości o przyjęciu zgłoszenia). Dodatkowo powiem że wcześniejsza wersja strony była o wiele czytelniejsza bo żeby tak ukryć podgląd zgłoszeń to trzeba się starać... Dodatkowo po zalogowaniu na głównym panelu w "zgłoszenia i zamówienia" jest informacja że "w tej chwili nie mam żadnych otwartych zgłoszeń"...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
@angelika91Zgłoszenie nie pojawia się od razu może się pojawić za 24/48H na twoim koncie możesz jeszcze tu sprawdzić https://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
Dostałam odpowiedź od BOK "Wyjaśniamy, że zgodnie z regulaminem promocji Orange Love Internet/TV/Tel.domowy/Tel.komórkowy 1/17 w punkcie 16 informujemy o tym: "Promocja nie łączy się z promocją Orange Open Extra oraz Orange Open Extra dla Światłowodu. Jeżeli w ramach tych promocji mają już Państwo przyznany rabat, przy zakupie Usługi zostanie on wyłączony". W związku z tym, nie mamy podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
Co jest zawarte w tej kwocie 146zł, oprócz rat? Jakie posiadasz usługi? Za jaki okres jest wystawiona faktura? Czy umowa była zawarta w salonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
vdsl2 napisał(-a):@angelika91Zgłoszenie nie pojawia się od razu może się pojawić za 24/48H na twoim koncie możesz jeszcze tu sprawdzić https://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml
@Anonim to co Ty podałeś to strona do śledzenia zamówień, a @angelika91 chciała śledzić zgłoszenie reklamacyjne... Jeśli jesteś już na Nowym Mój Orange, to jeśli mnie pamięć nie myli, tam (jeszcze) nie ma tej funkcjonalności.
Natomiast co do rabatu... @angelika91 trudno dyskutować, jeśli w odpowiedzi powołano się na jakiś § regulaminu promocji Orange Love, dopytam jednak, czy powołałaś się na to, że konsultantka zapewniała Ciebie, że taki rabat mimo wszystko Ci przysługuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
Orange love podpisalam w grudniu w salonie 2017r. Umowe na telefon komorkowy + sprzęt przez internet w grudniu 2016r (od tego czasu mialam naliczaną promocję "połowę ceny abonamentu" aż do teraz 😞 ) Nie powołam się na to że byłam zapewniana że taki rabat nadal będzie mi przysługiwał ponieważ byłam pewna że to zwykły błąd..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
Dodam jeszcze że omyłkowo regulamin został wysłany na zły adres email (prawdopodobnie z archiwum zostały ścignięte dane) a nie na aktualny, z resztą chodzi o to że w umowie którą podisałam (orange love) nie ma wzmianki o utracie rabatu Orange Open. Według mnie rabat powinien być nadal naliczany ponieważ nadal mam usługi stacjonarne + abonament komórkowy...
W sumie teraz mam:
-internet stacjonarny
-telefon domowy
-tv
-ab. komorkowy
-ab komorkowy+raty za sprzęt (z2016r)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
Który błąd mam wykazać? Że rugulamin został wysłany na zły adres ( to akurat jest w wyciągu z umowy..)
Przede wszystkim chodzi mi o to żeby rabat Orange Open został przywrócony lub w jaki kolwiek sposób chciłabym obniżyć rachunki... ponieważ teraz za wszystko wychodzi ok 265zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
obsługa->moje zgłoszenia
O ile to nie Smart Plan Główny to powinna być możliwość migracji tych abonamentów do Planów Komórkowych. Jeżeli masz LOve to plany komórkowe powinny wynieść po 20 zł po migracji, raty zostają, czas trwania umowy nie zmienia się. Zależy jednak jakie obecnie masz plany. Proponuję BOK i migrację.
Jeżeli do Lova był nowy numer, a jest zbędny to w reklamacji możesz zaproponować aby zamiast nowego numeru do Lova wciągnięto numer obecny - ten co stracił rabat a drugi zmigrować do planu komórkowego za 20 zł.
I jest to do zrobienia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »