Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

jestem pełnoletnim uczniem i chciałbym podpisać umowe na abonament z urządzeniem lecz mam problem ;/

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

jestem pełnoletnim uczniem i chciałbym podpisać umowe na abonament z urządzeniem lecz mam problem ;/

Witam, ostatnimi czasy awansowałem na 18 letniego chłopa i chciałbym podjąć się abonamentu z telefonem. Niestety mam pewne wątpliwości co do zdolności finansowej może ktoś miał taki problem jak ja. Byłem dziś złożyć wniosek o rentę dla mnie za śp. mojego taty i pomyślałem, że spróbuję wybrać to co mnie interesuje i wypełnić wszystkie pola, niestety trochę zamarłem jak zobaczyłem, że oferta jest niezaakceptowana z powodu zdolności finansowej. I moje pytanie brzmi, czy jeżeli zostanie zaksięgowane jakoś to tam u nich w zusie, że posiadam faktyczny dochód i nie mam żadnych kredytów ani nic (to będzie moja pierwsza w życiu umowa) to jest szansa, że takie coś przejdzie ? Niestety chciałem się dowiedzieć czegoś na infolinii jak to może wyglądać ale odesłali mnie z kwitkiem i dostalem informację ze mam poczekać.eh trochę już mi się smutno zrobiło ale może ktoś jest w tym obeznany i mi pomoże, będę wdzięczny jak nie to poczekam może się uda pozdrawiam (mam nadzieję że zrozumiecie mnie haha)

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

jestem pełnoletnim uczniem i chciałbym podpisać umowe na abonament z urządzeniem lecz mam problem ;