- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
07-09-2020
23:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2020
23:24
jestem pełnoletnim uczniem i chciałbym podpisać umowe na abonament z urządzeniem lecz mam problem ;
Dwie osoby to juz tłum😁 powodzenia
07-09-2020
23:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2020
23:26
jestem pełnoletnim uczniem i chciałbym podpisać umowe na abonament z urządzeniem lecz mam problem ;
@ricki12 na początku jest trudno podpisać nową umowę, ale później przedłużenie będzie już łatwiejsze, pod warunkiem, że będziesz płacił swoje zobowiązania regularnie i bez opóźnień.
Warto również założyć sobie konto bankowe, aby pojawiła się Twoja historia finansowa. Będziesz bardziej wiarygodny podczas kolejnych weryfikacji i nie tylko przy podpisywaniu umowy, ale również do ewentualnych kredytów bankowych, o ile będą Tobie potrzebne w przyszłości.
08-09-2020
06:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-09-2020
06:51
Niestety najprawdopodobniej Orange nie umożliwi Ci wzięcie oferty na raty. Renta rodzinna po rodzicach nie jest w Orange traktowana jako stały dochód. Jeśli jesteś pełnoletni, to niebawem kończysz szkołę średnią. Więc musisz donosić zaświadczenia o kontynuacji nauki (albo będziesz musiał). A jak jesteś pełnoletni - to już nie ma obowiązku szkolnego. Niestety u pozostałych operatorów jest podobnie. Sugerowałbym poszukać sieci elektromarketów z ofertą na raty gdzie renta rodzinna (a nie tylko zwykła renta) jest traktowana jako dochód. Na dziś przez covid i zaostrzone kryteria będzie trudno.
08-09-2020
08:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-09-2020
08:20