- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
różnica jest na 80 PLN w comiesiecznych opłatach, które musze co miesiac w trybie reklamacji stornowac, bo oczywiście uznaja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
Według tych warunków jest Orange Love za 109,99 zł, do tego 10 zł za Multiroom oraz 25 zł za dodatkowy numer. To co się więcej u Ciebie nalicza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszu skoro reklamacje nic nie dają, to niech wyłączą usługi i spróbuj negocjować nową umowę, z tym że...no właśnie możesz zostać z niczym przez pewien czas, możesz nie wynegocjować nic lepszego, możesz już nie być zwolniony z opłaty za domek, będziesz praktycznie nowym klientem, itd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
Drodzy jak kupujecie auto i ustalacie konfiguracje, a potem dostajecie cos innego to podpisujecie umowe?
Dzyzys - jako klienci mamy przeciez jakies prawa, jak orange moze tak stawiac sprawe?!
przeciez to gorzej niz za komuny w urzedzie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszunapisał(-a)Drodzy jak kupujecie auto i ustalacie konfiguracje, a potem dostajecie cos innego to podpisujecie umowe?
Dzyzys - jako klienci mamy przeciez jakies prawa, jak orange moze tak stawiac sprawe?!
przeciez to gorzej niz za komuny w urzedzie!
Tylko w tym przypadku samochód został przyjęty pomimo sprawdzenia zgodności z umową. Nie mam umowy - nie odbieram auta. Czytaj: nie zgadzam się na instalację usługi bez wglądu do umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
Ale czego dotyczą te (już trzy?) reklamacje? Niezgodności umowy z uzgodnieniem, czy korekt nadpłat?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
tylko, że ja nie wiedziałem ze to monter ma miec umowę - czekałem na kuriera jak dotychczas. miałem za to na pismie w mailu warunki uzgodnione.
___________
* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszunapisał(-a)...
Co proponujecie? dział reklamacji powiedział, że albo podpisze starą umowę albo wyłączą mi usługi....
No cóż, tego nie zmienimy. Nie możemy Ci też nic zaproponować, co najwyżej doradzić.
To jest przecież forum samopomocowe.
Zamiast załączać dokumenty zawierające swoje prywatne dane mogłoby rozjaśnić nieco sprawę, gdybyś napisał na czym polega różnica między ofertą a fakturami (?), na razie to co piszesz jakoś mi się nie klei. Płacisz za usługi na które nie masz umowy? Ta niepodpisane umowa byłaby zgodna z tymi fakturami? Czym się konkretnie różni ta niepodpisana umowa od tej wynegocjowanej? I co miesiąc uznają Ci reklamacje? Na jakiej podstawie? Czy coś pokręciłem z tymi reklamacjami?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszu nie załączaj dokumentów z danymi bo moderacja je ukrywa, podaj nazwy pakietów i ceny które wynegocjowałeś i które faktycznie masz płacić/płacisz.
PS.
Nie jesteśmy pracownikami operatora i Orange nam nie płaci, jesteśmy takimi samymi użytkownikami usług i klientami Orange jak Ty. Pracownikami operatora jest tutaj moderacja (ale oni tylko czuwają nad forum i nie odpisują na posty, no chyba że w formie repremendy 😁😉).