Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎17-12-2021
‎19-12-2021
marcinszu
Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
Punkty: 1206
7
15
0
0
offline
ostatnia aktywność: 19-12-2021 06:24

Osiągnięcia

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Pierwsze lądowanie

jakość obsługi klienta od 16 lat

tylko, że ja nie wiedziałem ze to monter ma miec umowę - czekałem na kuriera jak dotychczas. miałem za to na pismie w mailu warunki uzgodnione. ___________ * Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej

jakość obsługi klienta od 16 lat

Drodzy jak kupujecie auto i ustalacie konfiguracje, a potem dostajecie cos innego to podpisujecie umowe?Dzyzys - jako klienci mamy przeciez jakies prawa, jak orange moze tak stawiac sprawe?!przeciez to gorzej niz za komuny w urzedzie!

jakość obsługi klienta od 16 lat

różnica jest na 80 PLN w comiesiecznych opłatach, które musze co miesiac w trybie reklamacji stornowac, bo oczywiście uznaja.

jakość obsługi klienta od 16 lat

tylko, że ja nie wiedziałem ze to monter ma miec umowę - czekałem na kuriera jak dotychczas. miałem za to na pismie w mailu warunki uzgodnione. ___________ * Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej

jakość obsługi klienta od 16 lat

Drodzy jak kupujecie auto i ustalacie konfiguracje, a potem dostajecie cos innego to podpisujecie umowe?Dzyzys - jako klienci mamy przeciez jakies prawa, jak orange moze tak stawiac sprawe?!przeciez to gorzej niz za komuny w urzedzie!

jakość obsługi klienta od 16 lat

różnica jest na 80 PLN w comiesiecznych opłatach, które musze co miesiac w trybie reklamacji stornowac, bo oczywiście uznaja.