- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
W sierpniu uzgodniłem takie warunki umowy jak w załączonej kopii maila.
Po czym stawił się monter, zamontował dekoder, router i odpalił. Po dniach zadzwonił, że zapomniał podpisać ze mną umowy - ok, zapraszam podpiszemy. Po przeczytaniu Umowy okazało się, że to umowa na inna ofertę. nie podpisałem jej. dałem adnotację, że treść umowy niezgodna z ustaleniami. i poprosiłem o właściwą umowę. Do dzisiaj po 3 raklamacjach, dalej nie mam umowy, co wiecej dowiedziałem się właśnie, że nie mogę dostać innej umowy tylko taka samą, a opłata za domek będzie wyłączona w trybie reklamacyjnym. Zdecydowanie nie zgadzam się na to, bo jednak prawo do zawarcia ustalonych warunków w formie umowy to podstawa. Co proponujecie? dział reklamacji powiedział, że albo podpisze starą umowę albo wyłączą mi usługi....
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszu szczerze? Wyłączyć usługi i założyć na prawidłową umowę. Czasem z latania więcej problemów niż korzyści. Tą i tak odłączą
Radziłbym jednak osobiście przypilnować wszystkiego w BOK-u
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszu wszystko będzie się rozbijało, na czym Tobie zależy. Jeżeli chcesz obecny dostęp do usług, to podpisz umowę. To że chcą anulować opłatę za łącze do domku, to wyjątek. Jeżeli chcesz umowę podpisać na ustalonych warunkach, to obecnej nie podpisuj. Odłączą usługę, na którą nie masz podpisanej umowy i będzie można starać się o takie warunki jak chcesz. Trzeba się jednak liczyć, że ponowne podłączenie usługi może być szybko lub bardzo długo. Tego już nikt nie zgadnie. Tak więc trzeba rozpatrzeć za i przeciw, aby nie zostać z niczym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszu wszystko zależy od tego jak te warunki (tego co negocjowałeś i tego co faktycznie masz) różnią się od siebie (ilość kanałów, pakietów, prędkość neta, cena) i należy pamiętać że opłata za domek na umowie w obecnej formie jest anulowana, co nie jest już takie oczywiste we wcześniejszych warunkach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
A tak ogólnie co w warunkach się nie zgadza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszu ten załącznik to to co masz obecnie, czy to co negocjowałeś? nie napisałeś o różnicach w negocjowanych warunkach a tym co masz na dzień dzisiejszy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
to to co powinienem miec w umowie do podpisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
@marcinszu rozumiem, ale nadal nic nie piszesz o stanie obecnym i różnicach...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jakość obsługi klienta od 16 lat
naliczane opłaty - to juz 3 raklamacja!
- « Poprzedni
- Następny »