Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

jakość obsługi klienta od 16 lat


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 7
  • 15
  • 0

jakość obsługi klienta od 16 lat

W sierpniu uzgodniłem takie warunki umowy jak w załączonej kopii maila.

Po czym stawił się monter, zamontował dekoder, router i odpalił. Po dniach zadzwonił, że zapomniał podpisać ze mną umowy - ok, zapraszam podpiszemy. Po przeczytaniu Umowy okazało się, że to umowa na inna ofertę. nie podpisałem jej. dałem adnotację, że treść umowy niezgodna z ustaleniami. i poprosiłem o właściwą umowę. Do dzisiaj po 3 raklamacjach, dalej nie mam umowy, co wiecej dowiedziałem się właśnie, że nie mogę dostać innej umowy tylko taka samą, a opłata za domek będzie wyłączona w trybie reklamacyjnym. Zdecydowanie nie zgadzam się na to, bo jednak prawo do zawarcia ustalonych warunków w formie umowy to podstawa. Co proponujecie? dział reklamacji powiedział, że albo podpisze starą umowę albo wyłączą mi usługi....

 

pozdrawiam

 

 

 

20 ODPOW. 20

Poziom 37, Guru **
  • 8470
  • 28262
  • 374

jakość obsługi klienta od 16 lat

@marcinszu  szczerze? Wyłączyć usługi i założyć na prawidłową umowę. Czasem z latania więcej problemów niż korzyści. Tą i tak odłączą

Radziłbym jednak osobiście przypilnować wszystkiego w BOK-u


Poziom 38, Guru ***
  • 14964
  • 37023
  • 575

jakość obsługi klienta od 16 lat

@marcinszu wszystko będzie się rozbijało, na czym Tobie zależy. Jeżeli chcesz obecny dostęp do usług, to podpisz umowę. To że chcą anulować opłatę za łącze do domku, to wyjątek. Jeżeli chcesz umowę podpisać na ustalonych warunkach, to obecnej nie podpisuj. Odłączą usługę, na którą nie masz podpisanej umowy i będzie można starać się o takie warunki jak chcesz. Trzeba się jednak liczyć, że ponowne podłączenie usługi może być szybko lub bardzo długo. Tego już nikt nie zgadnie. Tak więc trzeba rozpatrzeć za i przeciw, aby nie zostać z niczym.


Poziom 36, Guru *
  • 5161
  • 17812
  • 212

jakość obsługi klienta od 16 lat

@marcinszu  wszystko zależy od tego jak te warunki (tego co negocjowałeś i tego co faktycznie masz) różnią się od siebie (ilość kanałów, pakietów, prędkość neta, cena) i należy pamiętać że opłata za domek na umowie w obecnej formie jest anulowana, co nie jest już takie oczywiste we wcześniejszych warunkach.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 7
  • 15
  • 0

jakość obsługi klienta od 16 lat

może jednak uokik albo kontakt24@tvn.pl?

 

w załaczeniu potwierdzenie warunków umowy do zawarcia


Poziom 26, Specjalista
  • 1063
  • 6496
  • 30

jakość obsługi klienta od 16 lat

A tak ogólnie co w warunkach się nie zgadza?


Poziom 36, Guru *
  • 5161
  • 17812
  • 212

jakość obsługi klienta od 16 lat

@marcinszu  ten załącznik to to co masz obecnie, czy to co negocjowałeś? nie napisałeś o różnicach w negocjowanych warunkach a tym co masz na dzień dzisiejszy...


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 7
  • 15
  • 0

jakość obsługi klienta od 16 lat

to to co powinienem miec w umowie do podpisu.


Poziom 36, Guru *
  • 5161
  • 17812
  • 212

jakość obsługi klienta od 16 lat

@marcinszu  rozumiem, ale nadal nic nie piszesz o stanie obecnym i różnicach...


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 7
  • 15
  • 0

jakość obsługi klienta od 16 lat

naliczane opłaty - to juz 3 raklamacja!