- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot urządzeń
Witam. Zwróciłam w lutym urządzenie. Teraz dostałam sms że zostałam obciążona kwotą 300 zł za brak zwrotu urządzenia. Próbowałam się skontaktować przez czat i przez telefon ale automat nie jest w stanie mi pomóc. Mam skany dowodów które mogę przesłać. Co mam teraz zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot urządzeń
@Macia0000 jeżeli masz dowody z potwierdzeniem zdania sprzętu to nie masz czym się przejmować, wyślij skany do Orange i tyle, np. przez czat lub jeśli posiadasz konto przez Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot urządzeń
A na jakiego maila? Orange nie ma podanego żadnego maila do kontaktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot urządzeń
@Macia0000 na czacie jak odbierze Max to napisz że chcesz zakupić usługi, wtedy sztuczna inteligencja przełączy do konsultanta i przedstaw swój problem.
Edit.
Niestety nie ma czegoś takiego jak kontakt mailowy z Orange (a szkoda przydałby się).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot urządzeń
@Macia0000 w dni robocze postaraj się ma czacie sprzedać temat. Tam możesz załączyć skany protokołów zdania sprzętu. Jeśli odpowiednio i umiejętnie poprowadzisz rozmowę, zostaniesz przełączona do konsultanta. Dziś też konsultanci są dostępni do wczesnych godzin popołudniowych, ale lepiej to zrobić w tygodniu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot urządzeń
@Macia0000 przed chwilą na czacie napisałem Maxowi "Reklamacja" kazał zaczekać chwilę i połączył z doradcą 🙂