Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwrot urządzeń


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Zwrot urządzeń

Witam. Zwróciłam w lutym urządzenie. Teraz dostałam sms że zostałam obciążona kwotą 300 zł za brak zwrotu urządzenia. Próbowałam się skontaktować przez czat i przez telefon ale automat nie jest w stanie mi pomóc. Mam skany dowodów które mogę przesłać. Co mam teraz zrobić?

5 ODPOW. 5

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Zwrot urządzeń

@Macia0000 jeżeli masz dowody z potwierdzeniem zdania sprzętu to nie masz czym się przejmować, wyślij skany do Orange i tyle, np. przez czat lub jeśli posiadasz konto przez Mój Orange.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Zwrot urządzeń

A na jakiego maila? Orange nie ma podanego żadnego maila do kontaktu.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Zwrot urządzeń

@Macia0000  na czacie jak odbierze Max to napisz że chcesz zakupić usługi, wtedy sztuczna inteligencja przełączy do konsultanta i przedstaw swój problem.

Edit.

Niestety nie ma czegoś takiego jak kontakt mailowy z Orange (a szkoda przydałby się).


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Zwrot urządzeń

@Macia0000 w dni robocze postaraj się ma czacie sprzedać temat. Tam możesz załączyć skany protokołów zdania sprzętu. Jeśli odpowiednio i umiejętnie poprowadzisz rozmowę, zostaniesz przełączona do konsultanta. Dziś też konsultanci są dostępni do wczesnych godzin popołudniowych, ale lepiej to zrobić w tygodniu...


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Zwrot urządzeń

@Macia0000 przed chwilą na czacie napisałem Maxowi "Reklamacja"  kazał zaczekać chwilę i połączył z doradcą 🙂