Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 28
  • 0

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

Czy miał ktoś może taki problem z Orange że przez kilka miesięcy spłacał raty ( ja8 spłaciłam ) i nagle dostał od Orenge że niby korekta faktury po zwrocie towaru , potem że była wymiana towaru w salonie i powstała nowa faktura więc Orange stworzył już dwie nowe faktury mimo że nic nie oddawałam. Nie chcą mi wydać faktury i powiedzieć w którym to salonie było. Stworzyli nowy plan ratalny i nie chcą pokazać mi umowy . Może już wcześniej takie rzeczy Orange robiło . 

 

 

 

________________

*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

@Agaawass  wszystko powinno być widoczne na portalu www Mój Orange, tam po PESEL jest to segregowane, jak masz dodatkową umowę na sprzęt czy abonament, to tam to zobaczysz, tu nie mamy wglądu w twoje konto, można wyjaśnić sprawę w BOK Orange, salon Orange w tym temacie nie pomoże.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 28
  • 0

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

Orange nie chce tego wyjaśnić !  To są sztucznie stworzone faktury. Rękami i nogami zapierają się by mi ich nie wydać bo ja niczego nie zwracałam ani nie wymieniałam. Prosiłam nawet o numer seryjny tego rzekomo nowego sprzętu który mi wydali ale takiego numeru nie ma bo ja mam ten sprzęt który kupiłam w sierpniu 2020 nadal w domu. W mój orange nie mam faktur . Z polocją już rozmawiałam idę tam 25.03.2021 ale myślę jeszcze o urzędzie skarbowym.

 

Dlaczego temat został zmieniony ? Tu chodzi o podejrzenie przestępstwa! A nie o towar którego nie zamawiałam

 

 

 

______________

*Scalenie treści postów zgodnie z netykietą - moderator Wojciech.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

@Agaawass jedno co mi przychodzi do głowy to możliwa próba naprawienia jakiegoś błędu sprzedażowego..Oczywiście sposob jest wysoce niewłaściwy, ale tylko kontakt z infolinią, aplikacja Mój Orange czy oficjalna reklamacja mogą wyjaśnić sprawę


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 28
  • 0

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

I tu się mylisz reklamacji było z 5 jedna na piśmie oddana do salonu . Oni nie chcą tego wyjaśnić . Napisali że mogę sobie iść do sądu . Tak zrobię pewnie  tylko poczekam na odpowiedzi urzędów i policji .

Zgłosiłam to do UKE i UOKIK . Ale tam też tylko polubownie a Orange nie chce tego wyjaśnić . 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39018
  • 1390

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

Możesz skopiować treść odpowiedzi z Orange na reklamację bez danych osobowych? Odpowiadasz wszystko chaotycznie.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 28
  • 0

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

Odp1 04.03.2021 otrzymaliśmy pani zgłoszenie dotyczące korekty faktury . Uznajemy reklamację. Wyjaśniam ,że w wyniku korekty faktury sprzętowej po zwrocie towaru ....

 

Ne było żadnego zwrotu a korekta faktury powstała więc złożyłam dugą reklamację gdzie kiedy i co zwracałam ?

 

Odp 2 09.03.2021 otrzymaliśmy prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia. Po analizie sprawy potwierdzamy ,że poprzednie zgłoszenie rozpatrzyliśmy prawidłowo. To stanowisko jest ostateczne , tym samym etap procesu reklamacji uznajemy za zakończony. Kolejne zgłoszenia pozostaną bezrozpatrzenia. Istnieje możliwość dochodzenie roszczeń w postępowaniu sądowym

 

Odp3 10.03.2021 otrzymaliśmy ponowne zgłoszenie dotyczące planu ratalnego ....

Z uwagi na wymianę sprzętu realizowaną w salonie ....

W dniu 22.02 2021 w związku z wydaniem nowych sprzętów ...  została wystawiona nowa faktura

 

 

Korekta faktury zmieniła się w nową fakturę.

Zwrot sprzętu zmienił się w wymiane i wydanie mi całkiem nowego

sprzętu.

Nic nie zwracałam i nic nie wymieniałam.

Poprosiłam więc o te informację w jakim salonie kiedy ? O numer seryjny tego nowego sprzętu o korekte faktury i o nową fakture i nic.

Mało tego na moim koncie plan ratalny z dnia odbioru nowego sprzetu nie posiadał dat po reklamacji daty na nim zostały wpisane 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39018
  • 1390

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

A jak wygląda Twoje saldo płatności w Orange?

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 28
  • 0

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

Wszystko mam opłacane od 2011 zawsze w terminie


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39018
  • 1390

Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam

To widocznie ktoś wykonał techniczną operację. Nie ma co się przejmować jeśli saldo się zgadza.

Tak naprawdę dostęp do szczegółów ma salon gdzie kupiono telefon. Ew sieć sprzedaży telefonicznej jeśli było to zdalnie.