- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam
Czekaj, to chyba nie jest takie proste, że „nie ma się co przejmować". Jeśli jest tak jak mówisz, to dlaczego nikt mu tego wprost nie powie? Wmawiają mu, że oddał / wymienił urządzenie, czego nie zrobił. Nie chcą się z tego wycofać, nie chcą tego wyjaśnić. A jeśli za jakiś czas się okaże, że to „nowe” urządzenie, które on podobno dostał, ma zupełnie inny numer seryjny czy IMEI (bo chodzi o telefon, zgadza się?) i okaże się np. to, które realnie ma, zostanie zgłoszone jako skradzione?
Błędy i pomyłki się zdarzają, ale takie pójście w zaparte ze strony Orange jest co najmniej dziwne. Minimum logiki (…że o szacunku do klienta nie wspomnę) wymagałoby po prostu wyjaśnienia temu klientowi, co się właściwie stało i dlaczego.
Moim zdaniem są dwie możliwości.
Pierwsza (moim zdaniem mało prawdopodobna), że to jakiś przekręt - np. jakiś pracownik coś namieszał i teraz próbuje ratować swój tyłek.
Druga (dużo bardziej realna), że to po prostu klasyczny bajzel: ktoś coś pomylił, komuś wymienili sprzęt, ale „papiery” od tek wymiany przez pomyłkę przypisali komuś innemu - i teraz już, jak w czeskim filmie, „nikt nic nie wie”.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura za urządzenie, którego nie zamawiałam
- Porównaj Imei swojego telefonu wystukując *#06# z imei na pdelku, fakturze i umowie. Obstawiam prostowanie pomyłki przy sprzedaży telefonu. Jsk chcesz dociec co die wydarzyło udaj się do Salonu gdzie telefon został kupiony, poproś kierownika i rozmawiaj. Odpowiedzi udzielane są na podstawie tego co widać w systemach, a nie co się wydarzyło.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »