Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmulony internet

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Zmulony internet

Witam
Przeszedłem z karty na abonament rodzinny i zaczął się problem z Internetem.
Baaaardzo wolno otwierają się strony.
Podczas korzystania z karty wszystko śmigało.
Z kolei na wifi wszystko ok.
O co kaman 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Zmulony internet

@semo, spróbuj tego, co napisał @Piotrekk85. Byłeś już kiedyś w abonamencie? Początek okresu rozliczeniowego to dzień, w którym co miesiąc na Twoje konto wpływają środki, w tym na pakiet internetowy. No i jak przechodzisz na abonament to Twoje konto jest przypisywane do stałego okresu rozliczeniowego.

 

Jeśli np. Twój został ustalony na 14 dzień miesiąca to mimo, że np. od 10 grudnia jesteś w abonamencie to na Twoje konto wpłynęła tylko proporcjonalna liczba danych w pakiecie, czyli skoro do początku okresu zostało 4 dni to wpływa 4/30 pakietu. Oczywiście abonament też zostanie naliczony tylko za te 4 dni (+ za jeden okres rozliczeniowy z góry, ale to już inny temat).

 

Najlepiej załóż konto na www.orange.pl/mojorange i tam będziesz mógł sprawdzić jaki masz okres rozliczeniowy oraz dokładnie ile zużytych danych zostało naliczonych na Twoim koncie. 

 

Gdy poznasz te informacje i będziesz mieć wątpliwości - daj znać, spróbujemy rozwikłać zagadkę 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Zmulony internet

W pierwszym okresie limit danych jest proporcjonalny. Może masz już lejek?
A sprawdzałeś na mój Orange ile masz danych do wykorzystania?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Zmulony internet

Cześć
Piotrula ale ja cztery dni temu przeszedłem na abonament.
Do wykorzystania mam w abonamencie 15 gb,a wykorzystałem może 20 mb.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Zmulony internet

Okej, ale mogłeś dostać w pierwszym okresie 10mb albo nic, zależy od oferty. Zawsze dostaję się proporcjonalnie za liczbę dni.
Czy sprawdziłeś?
Ew. skontaktuj się z BOK przez Mój Orange lub infolinię 510100100 bo na forum nikt nie ma wglądu w Twój numer.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Zmulony internet

@semo, spróbuj tego, co napisał @Piotrekk85. Byłeś już kiedyś w abonamencie? Początek okresu rozliczeniowego to dzień, w którym co miesiąc na Twoje konto wpływają środki, w tym na pakiet internetowy. No i jak przechodzisz na abonament to Twoje konto jest przypisywane do stałego okresu rozliczeniowego.

 

Jeśli np. Twój został ustalony na 14 dzień miesiąca to mimo, że np. od 10 grudnia jesteś w abonamencie to na Twoje konto wpłynęła tylko proporcjonalna liczba danych w pakiecie, czyli skoro do początku okresu zostało 4 dni to wpływa 4/30 pakietu. Oczywiście abonament też zostanie naliczony tylko za te 4 dni (+ za jeden okres rozliczeniowy z góry, ale to już inny temat).

 

Najlepiej załóż konto na www.orange.pl/mojorange i tam będziesz mógł sprawdzić jaki masz okres rozliczeniowy oraz dokładnie ile zużytych danych zostało naliczonych na Twoim koncie. 

 

Gdy poznasz te informacje i będziesz mieć wątpliwości - daj znać, spróbujemy rozwikłać zagadkę 🙂