- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Przeszedłem z karty na abonament rodzinny i zaczął się problem z Internetem.
Baaaardzo wolno otwierają się strony.
Podczas korzystania z karty wszystko śmigało.
Z kolei na wifi wszystko ok.
O co kaman
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@semo, spróbuj tego, co napisał @Piotrekk85. Byłeś już kiedyś w abonamencie? Początek okresu rozliczeniowego to dzień, w którym co miesiąc na Twoje konto wpływają środki, w tym na pakiet internetowy. No i jak przechodzisz na abonament to Twoje konto jest przypisywane do stałego okresu rozliczeniowego.
Jeśli np. Twój został ustalony na 14 dzień miesiąca to mimo, że np. od 10 grudnia jesteś w abonamencie to na Twoje konto wpłynęła tylko proporcjonalna liczba danych w pakiecie, czyli skoro do początku okresu zostało 4 dni to wpływa 4/30 pakietu. Oczywiście abonament też zostanie naliczony tylko za te 4 dni (+ za jeden okres rozliczeniowy z góry, ale to już inny temat).
Najlepiej załóż konto na www.orange.pl/mojorange i tam będziesz mógł sprawdzić jaki masz okres rozliczeniowy oraz dokładnie ile zużytych danych zostało naliczonych na Twoim koncie.
Gdy poznasz te informacje i będziesz mieć wątpliwości - daj znać, spróbujemy rozwikłać zagadkę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmulony internet
A sprawdzałeś na mój Orange ile masz danych do wykorzystania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmulony internet
Piotrula ale ja cztery dni temu przeszedłem na abonament.
Do wykorzystania mam w abonamencie 15 gb,a wykorzystałem może 20 mb.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmulony internet
Czy sprawdziłeś?
Ew. skontaktuj się z BOK przez Mój Orange lub infolinię 510100100 bo na forum nikt nie ma wglądu w Twój numer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@semo, spróbuj tego, co napisał @Piotrekk85. Byłeś już kiedyś w abonamencie? Początek okresu rozliczeniowego to dzień, w którym co miesiąc na Twoje konto wpływają środki, w tym na pakiet internetowy. No i jak przechodzisz na abonament to Twoje konto jest przypisywane do stałego okresu rozliczeniowego.
Jeśli np. Twój został ustalony na 14 dzień miesiąca to mimo, że np. od 10 grudnia jesteś w abonamencie to na Twoje konto wpłynęła tylko proporcjonalna liczba danych w pakiecie, czyli skoro do początku okresu zostało 4 dni to wpływa 4/30 pakietu. Oczywiście abonament też zostanie naliczony tylko za te 4 dni (+ za jeden okres rozliczeniowy z góry, ale to już inny temat).
Najlepiej załóż konto na www.orange.pl/mojorange i tam będziesz mógł sprawdzić jaki masz okres rozliczeniowy oraz dokładnie ile zużytych danych zostało naliczonych na Twoim koncie.
Gdy poznasz te informacje i będziesz mieć wątpliwości - daj znać, spróbujemy rozwikłać zagadkę 🙂