Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości połączenia z internetem


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak możliwości połączenia z internetem

Witajcie

Na co dzień nie używam internetu w telefonie poza wifi, natomiast dzisiaj aktywowałem darmowy pakiet internetu związany z wygraną Polski z Rumunią. Problem występował od samego początku użytkowania telefonu ale nie zwracałem na niego uwagi, ponieważ tak jak wspomniałem nie używam internetu. Mianowicie chodzi o brak możliwości połączenia z internetem. Sprawdzałem APN, ustawiałem go na różne sposoby znalezione na orange.pl lecz to nie pomogło. Pomyślałem - mam zablokowany internet! Wszedłem w zakładkę Mój Orange ale okazało się, że taka blokada nie jest założona. Nie wiem o co chodzi. Dodam, że w ustawieniach pod polem "Transmisja danych" widnieje słowo "Rozłączona".

Jeżeli nie wyjaśniłem sytuacji wystarczająco jasno mogę przesłać zrzuty ekranu, które rozjaśnią wasze wątpliwości.

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

13 ODPOW. 13

Poziom 36, Guru *
  • 2550
  • 5306
  • 163

Brak możliwości połączenia z internetem


Jumper napisał(-a):

Witajcie

Na co dzień nie używam internetu w telefonie poza wifi, natomiast dzisiaj aktywowałem darmowy pakiet internetu związany z wygraną Polski z Rumunią. Problem występował od samego początku użytkowania telefonu ale nie zwracałem na niego uwagi, ponieważ tak jak wspomniałem nie używam internetu. Mianowicie chodzi o brak możliwości połączenia z internetem. Sprawdzałem APN, ustawiałem go na różne sposoby znalezione na orange.pl lecz to nie pomogło. Pomyślałem - mam zablokowany internet! Wszedłem w zakładkę Mój Orange ale okazało się, że taka blokada nie jest założona. Nie wiem o co chodzi. Dodam, że w ustawieniach pod polem "Transmisja danych" widnieje słowo "Rozłączona".

Jeżeli nie wyjaśniłem sytuacji wystarczająco jasno mogę przesłać zrzuty ekranu, które rozjaśnią wasze wątpliwości.

Proszę o pomoc i pozdrawiam.


Najpierw spróbuj włączyć w telefonie transmisję danych przez sieć komórkową.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak możliwości połączenia z internetem

Zrobiłem to na samym początku przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań.


Poziom 36, Guru *
  • 2550
  • 5306
  • 163

Brak możliwości połączenia z internetem


Jumper napisał(-a):

Zrobiłem to na samym początku przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań.


Ale piszesz, że w statusie masz transmisja danych wyłączona. Masz możliwość zamiany SIM z innym telefonem w orange, gdzie internet komórkowy działa poprawnie ?


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak możliwości połączenia z internetem

Screenshot_2016-11-13-17-31-39.pngScreenshot_2016-11-13-17-31-46.pngScreenshot_2016-11-13-17-31-49.png


Poziom 36, Guru *
  • 2550
  • 5306
  • 163

Brak możliwości połączenia z internetem

Możesz edytować Punkty dostępowe i dodać tam orange ?


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak możliwości połączenia z internetem

Aby skonfigurować Internet w telefonie HTC Desire 510, należy postępować według poniższych wskazówek:

 

  1. Wejdź w APLIKACJE i wybierz USTAWIENIA
  2. W sekcji SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE zaznacz pole TRANSMISJA DANYCH
  3. Wejdz w TRANSMISJA DANYCH i wybierz w PUNKTY DOSTĘPOWE
  4. Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
  5. Jako NAZWA ustaw Orange Internet
  6. W pole APN wpisz internet
  7. W pola NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO wpisz internet
  8. Jako TYP APN wpisz default
  9. Naciśnij MENU i ZAPISZ
  10. Na liście APN postaw kropkę przy profilu Orange Internet

 

 

Zrobiłem zgodnie z tymi wskazówkami. W miejscu "Rozłączona" pojawia się komunikat "Błąd połączenia spowodowany nieprawidłowym ustawieniem APN" a później znów "Rozłączona". 

 

http://www.orange.pl/kid,4004239007,id,4004235661,title,Jak-wlaczyc-internet-w-telefonie-Android,hel...

Następnie postąpiłem zgodnie z tymi instrukcjami. Sytuacja się powtarza.


Poziom 36, Guru *
  • 2550
  • 5306
  • 163

Brak możliwości połączenia z internetem


Jumper napisał(-a):

Aby skonfigurować Internet w telefonie HTC Desire 510, należy postępować według poniższych wskazówek:

 

  1. Wejdź w APLIKACJE i wybierz USTAWIENIA
  2. W sekcji SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE zaznacz pole TRANSMISJA DANYCH
  3. Wejdz w TRANSMISJA DANYCH i wybierz w PUNKTY DOSTĘPOWE
  4. Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
  5. Jako NAZWA ustaw Orange Internet
  6. W pole APN wpisz internet
  7. W pola NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO wpisz internet
  8. Jako TYP APN wpisz default
  9. Naciśnij MENU i ZAPISZ
  10. Na liście APN postaw kropkę przy profilu Orange Internet

 

 

Zrobiłem zgodnie z tymi wskazówkami. W miejscu "Rozłączona" pojawia się komunikat "Błąd połączenia spowodowany nieprawidłowym ustawieniem APN" a później znów "Rozłączona". 

 

http://www.orange.pl/kid,4004239007,id,4004235661,title,Jak-wlaczyc-internet-w-telefonie-Android,hel...

Następnie postąpiłem zgodnie z tymi instrukcjami. Sytuacja się powtarza.


APN masz internet, czy internetipv6, w ustawieniach masz protokół APN ?


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak możliwości połączenia z internetem

W pierwszym przypadku internet a w drugi internetipv6. Protokół APN ustawiony na IPv4 w obu przypadkach.


Poziom 36, Guru *
  • 2550
  • 5306
  • 163

Brak możliwości połączenia z internetem


Jumper napisał(-a):

W pierwszym przypadku internet a w drugi internetipv6. Protokół APN ustawiony na IPv4 w obu przypadkach.


Zmień APN na internet. Korzystałeś kiedykolwiek i internetu przez sieć komórkową na tym numerze ?