- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Witajcie
Na co dzień nie używam internetu w telefonie poza wifi, natomiast dzisiaj aktywowałem darmowy pakiet internetu związany z wygraną Polski z Rumunią. Problem występował od samego początku użytkowania telefonu ale nie zwracałem na niego uwagi, ponieważ tak jak wspomniałem nie używam internetu. Mianowicie chodzi o brak możliwości połączenia z internetem. Sprawdzałem APN, ustawiałem go na różne sposoby znalezione na orange.pl lecz to nie pomogło. Pomyślałem - mam zablokowany internet! Wszedłem w zakładkę Mój Orange ale okazało się, że taka blokada nie jest założona. Nie wiem o co chodzi. Dodam, że w ustawieniach pod polem "Transmisja danych" widnieje słowo "Rozłączona".
Jeżeli nie wyjaśniłem sytuacji wystarczająco jasno mogę przesłać zrzuty ekranu, które rozjaśnią wasze wątpliwości.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Jumper napisał(-a):Witajcie
Na co dzień nie używam internetu w telefonie poza wifi, natomiast dzisiaj aktywowałem darmowy pakiet internetu związany z wygraną Polski z Rumunią. Problem występował od samego początku użytkowania telefonu ale nie zwracałem na niego uwagi, ponieważ tak jak wspomniałem nie używam internetu. Mianowicie chodzi o brak możliwości połączenia z internetem. Sprawdzałem APN, ustawiałem go na różne sposoby znalezione na orange.pl lecz to nie pomogło. Pomyślałem - mam zablokowany internet! Wszedłem w zakładkę Mój Orange ale okazało się, że taka blokada nie jest założona. Nie wiem o co chodzi. Dodam, że w ustawieniach pod polem "Transmisja danych" widnieje słowo "Rozłączona".
Jeżeli nie wyjaśniłem sytuacji wystarczająco jasno mogę przesłać zrzuty ekranu, które rozjaśnią wasze wątpliwości.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Najpierw spróbuj włączyć w telefonie transmisję danych przez sieć komórkową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Zrobiłem to na samym początku przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Jumper napisał(-a):Zrobiłem to na samym początku przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań.
Ale piszesz, że w statusie masz transmisja danych wyłączona. Masz możliwość zamiany SIM z innym telefonem w orange, gdzie internet komórkowy działa poprawnie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Możesz edytować Punkty dostępowe i dodać tam orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Aby skonfigurować Internet w telefonie HTC Desire 510, należy postępować według poniższych wskazówek:
- Wejdź w APLIKACJE i wybierz USTAWIENIA
- W sekcji SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE zaznacz pole TRANSMISJA DANYCH
- Wejdz w TRANSMISJA DANYCH i wybierz w PUNKTY DOSTĘPOWE
- Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
- Jako NAZWA ustaw Orange Internet
- W pole APN wpisz internet
- W pola NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO wpisz internet
- Jako TYP APN wpisz default
- Naciśnij MENU i ZAPISZ
- Na liście APN postaw kropkę przy profilu Orange Internet
Zrobiłem zgodnie z tymi wskazówkami. W miejscu "Rozłączona" pojawia się komunikat "Błąd połączenia spowodowany nieprawidłowym ustawieniem APN" a później znów "Rozłączona".
Następnie postąpiłem zgodnie z tymi instrukcjami. Sytuacja się powtarza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Jumper napisał(-a):Aby skonfigurować Internet w telefonie HTC Desire 510, należy postępować według poniższych wskazówek:
- Wejdź w APLIKACJE i wybierz USTAWIENIA
- W sekcji SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE zaznacz pole TRANSMISJA DANYCH
- Wejdz w TRANSMISJA DANYCH i wybierz w PUNKTY DOSTĘPOWE
- Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
- Jako NAZWA ustaw Orange Internet
- W pole APN wpisz internet
- W pola NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO wpisz internet
- Jako TYP APN wpisz default
- Naciśnij MENU i ZAPISZ
- Na liście APN postaw kropkę przy profilu Orange Internet
Zrobiłem zgodnie z tymi wskazówkami. W miejscu "Rozłączona" pojawia się komunikat "Błąd połączenia spowodowany nieprawidłowym ustawieniem APN" a później znów "Rozłączona".
Następnie postąpiłem zgodnie z tymi instrukcjami. Sytuacja się powtarza.
APN masz internet, czy internetipv6, w ustawieniach masz protokół APN ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
W pierwszym przypadku internet a w drugi internetipv6. Protokół APN ustawiony na IPv4 w obu przypadkach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości połączenia z internetem
Jumper napisał(-a):W pierwszym przypadku internet a w drugi internetipv6. Protokół APN ustawiony na IPv4 w obu przypadkach.
Zmień APN na internet. Korzystałeś kiedykolwiek i internetu przez sieć komórkową na tym numerze ?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »