Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana oferty na karte

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Zmiana oferty na karte

Witam.
Chcialam zmienic oferte z abonamentu i przejść na karte.
W listopadzie moj tata, pojechal zeby zmienić oferte, bo umowa konczyla sie 24 grudnia. Na papierze od Orange wyczytalam w regulaminie że podobno przejdzie sie z abonamentu na karte w momencie kiedy nastąpi ostatnia opłata za usługi. Mianowicie mamy juz 13 stycznia, rachunek opłacony, a ja nadal jestem na abonamencie i nie wiem co teraz zrobić. Myslalam ze przejdzie to automatycznie i juz 25 grudnia bede miała na karte.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana oferty na karte

Jeśli faktura jest wystawiona 24 grudnia, to połączenia są za grudzień, a abonament za okres 24.12-23.01. Więc zgodnie z tym co pisał @Ron migracja będzie w nocy 23/24.01. ew jak masz na papierze inaczej, złóż reklamację.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana oferty na karte

Wyślij kopię papieru do BOK jeśli było to zlecane.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Zmiana oferty na karte

Przejście powinno nastąpić z końcem okresu rozliczeniowego. Jaki masz okres rozliczeniowy w Abonamencie?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana oferty na karte

Sęk w tym, że ostatnio na potwierdzeniach wydawanych w salonach jest błędne info o dacie. Więc jej sens reklamować.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Zmiana oferty na karte

Do 8 stycznia trzeba bylo zapłacić. 9 stycznia wysłali sms ze wplata została zaksięgowana. I nie wiem czy czekac jeszcze? Czy za to że wpłata zostala zaksiegowana później to znowu naliczą mi za kolejny miesiac?

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Zmiana oferty na karte

W takim razie należy zgłosić Reklamację.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana oferty na karte

Jeśli miałaś termin płatne do 8 stycznia, to pewnie miałaś okres rozliczeniowy od 16, 24 lub 26 czy coś tak, więc to już masz zapłacone. Sprawdź na fakturze za jaki okres płaciłaś abonament.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Zmiana oferty na karte

@SandraSe7, to w końcu jaki masz okres rozliczeniowy?? Do 8 był czy tak jak pisze @Piotrekk85 ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana oferty na karte

Termin płatności nie pokrywa się nigdy z okresem rozliczeniowym. Ten wynosi 14 dni od jego początku choć wydłużany jest jeśli wypada w dzień wolny od pracy.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Zmiana oferty na karte

Termin rozliczenia miałam do 8 stycznia. Faktura zostala wystawiona 24 grudnia. Placilam za grudzien.