- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
13-01-2018
12:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:02
Witam.
Chcialam zmienic oferte z abonamentu i przejść na karte.
W listopadzie moj tata, pojechal zeby zmienić oferte, bo umowa konczyla sie 24 grudnia. Na papierze od Orange wyczytalam w regulaminie że podobno przejdzie sie z abonamentu na karte w momencie kiedy nastąpi ostatnia opłata za usługi. Mianowicie mamy juz 13 stycznia, rachunek opłacony, a ja nadal jestem na abonamencie i nie wiem co teraz zrobić. Myslalam ze przejdzie to automatycznie i juz 25 grudnia bede miała na karte.
Chcialam zmienic oferte z abonamentu i przejść na karte.
W listopadzie moj tata, pojechal zeby zmienić oferte, bo umowa konczyla sie 24 grudnia. Na papierze od Orange wyczytalam w regulaminie że podobno przejdzie sie z abonamentu na karte w momencie kiedy nastąpi ostatnia opłata za usługi. Mianowicie mamy juz 13 stycznia, rachunek opłacony, a ja nadal jestem na abonamencie i nie wiem co teraz zrobić. Myslalam ze przejdzie to automatycznie i juz 25 grudnia bede miała na karte.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
13-01-2018
12:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:40
Jeśli faktura jest wystawiona 24 grudnia, to połączenia są za grudzień, a abonament za okres 24.12-23.01. Więc zgodnie z tym co pisał @Ron migracja będzie w nocy 23/24.01. ew jak masz na papierze inaczej, złóż reklamację.
11 ODPOW. 11
13-01-2018
12:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:07
Zmiana oferty na karte
Wyślij kopię papieru do BOK jeśli było to zlecane.
13-01-2018
12:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:09
Zmiana oferty na karte
Przejście powinno nastąpić z końcem okresu rozliczeniowego. Jaki masz okres rozliczeniowy w Abonamencie?
13-01-2018
12:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:14
Zmiana oferty na karte
Sęk w tym, że ostatnio na potwierdzeniach wydawanych w salonach jest błędne info o dacie. Więc jej sens reklamować.
13-01-2018
12:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:17
Zmiana oferty na karte
Do 8 stycznia trzeba bylo zapłacić. 9 stycznia wysłali sms ze wplata została zaksięgowana. I nie wiem czy czekac jeszcze? Czy za to że wpłata zostala zaksiegowana później to znowu naliczą mi za kolejny miesiac?
13-01-2018
12:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:20
Zmiana oferty na karte
Jeśli miałaś termin płatne do 8 stycznia, to pewnie miałaś okres rozliczeniowy od 16, 24 lub 26 czy coś tak, więc to już masz zapłacone. Sprawdź na fakturze za jaki okres płaciłaś abonament.
13-01-2018
12:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:22
Zmiana oferty na karte
@SandraSe7, to w końcu jaki masz okres rozliczeniowy?? Do 8 był czy tak jak pisze @Piotrekk85 ?
13-01-2018
12:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:24
Zmiana oferty na karte
Termin płatności nie pokrywa się nigdy z okresem rozliczeniowym. Ten wynosi 14 dni od jego początku choć wydłużany jest jeśli wypada w dzień wolny od pracy.
13-01-2018
12:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2018
12:29
Zmiana oferty na karte
Termin rozliczenia miałam do 8 stycznia. Faktura zostala wystawiona 24 grudnia. Placilam za grudzien.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »