- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
Przy przedłużeniu czyli aneksie trzech umów jednocześnie to jest jeden numer główny i dwa numery dodatkowe zapisano w umowie że nowe warunki opłat oraz świadczenia usług wchodzą w życie z początkiem następnego okresu rozliczeniowego. Jak się okazuje po podpisaniu aneksów w połowie okresu rozliczeniowego Orange zmienił abonamenty na nowe zlikwidował pakiety internetowe i zaczął naliczać nowe abonamenty. Skutkiem tego jest bardzo dziwna faktura za kolejny okres rozliczeniowy a mianowicie stary abonament jest naliczony za 16 dni a nowy za pozostałe 14. Wobec zmiany abonamentu na numerach dodatkowych powstała niedopłata nazwana "wyrównaniem abonamentu" za poprzedni miesiąc czyli trzeba teraz dopłacić do bezpłatnych dwóch numerów dodatkowych. To jest chyba jakiś błąd w systemach rozliczeniowych Orange. Miał ktoś już taki dziwny przypadek ?
Pierwszy raz widzę coś takiego aby abonamenty zmieniały się w trakcie okresu rozliczeniowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
Nie był to pakiet Orange Love tylko 3 numery komórkowe z rabatem Orange Open Extra za usługę stacjonarną. Abonament zrabatowany za 3 numery do poziomu 23,69 zł. Stara opłata abonamentowa zapłacona została z góry za okres do 9 maja. Po "transformacji" abonamentów na nowe w połowie miesiąca rozliczeniowego (aneksy ok.25 kwietnia) Orange naliczył dopłatę za poprzedni okres na jednym numerze dodatkowym 10 zł a na drugim 13 zł. Są to opłaty abonamentowe według nowych zasad za mniej więcej pół miesiąca (oba numery dodatkowe były aneksowane w innych datach więc trochę różne sumy dopłat).
Żeby by było jeszcze ciekawiej abonament główny również się przekształcił od mniej więcej połowy miesiąca w nowy "Standardowy" i tak został rozliczony, że powstała na nim nadpłata !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
Podejrzewam, że tak. Jednym z warunków skorzystania z rabatów jest łączenie jest zgoda na jednorazową zmianę okresu rozliczeniowego przez Orange. Tak naprawdę nie płacisz więcej, opłaty powinny być rozliczone proporcjonalnie za liczbę dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
Mniej więcej tak. Ale cała operacja zmiany abonamentu w połowie okresu rozliczeniowego nie ma kompletnie sensu i komplikuje rozliczenia. Pomijając kwestię wyłączenia mi pakietu wspólnego 30 GB w połowie miesiąca na numerach dodatkowych, 100 minut międzynarodowych itd. nie jest to zgodne z zawartymi aneksami. Dokładnie rozliczenie to: abonamenty dodatkowe dopłata 10 zł + 13 zł a z kolei na głównym zwrot abonamentu 42,56 zł. Ten zwrot jest raczej "księżycowy" bo ja zapłaciłem abonament za cały miesiąc tylko 23,69 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
Każdy kij ma dwa końce. Orange daje sporo rabatów, a chce mieć coś dla siebie. Chce rozłóż równomiernie w skali miesiąca wysyłkę faktur i cykle fakturowania. Daje to duże oszczędności wbrew pozorom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
W aneksach punkt. 4 jest jasno i przejrzyście stwierdzone że nowe warunki świadczenia usług oraz opłaty wchodzą w życie z początkiem nowego okresu rozliczeniowego następującego po okresie w którym zawarto aneks. W sumie różnica w opłatach za poprzedni okres rozliczeniowy jest na ok. 3 zł więcej na moją niekorzyść co w praktyce nie ma znaczenia. W związku z całym zamieszaniem i zmianą abonamentów w połowie miesiąca włączyło mi się naliczanie opłat za Internet na jednym numerze dodatkowym jak na kartę. Po jednym dniu miałem naliczone 16,50 zł do zapłaty. Złożyłem reklamację i system przestał naliczać opłaty.
Na razie nie ma dodanego rabatu 20 zł za łączenie usług stacjonarnych z komórkowymi. Złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź. W sumie wskazane byłoby aby Orange odszedł od zmiany abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego w tym wypadku bo powoduje to zamieszkanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
"Rozpoczynając naliczanie rabatu możemy zmienić okres rozliczeniowy ..."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana abonamentu w trakcie okresu rozliczeniowego
W mnie nie zmienił się w ogóle okres rozliczeniowy ale zmieniły się warunki świadczenia usług w trakcie okresu rozliczeniowego. Wydaje się że dla klienta jest do rzecz nie do przyjęcia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś