Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 29, Specjalista
  • 5792
  • 5446
  • 68

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?

Ogólnie, to mogłem myszką zaznaczyć fragment tego zagadnienia, ale tylko intuicyjnie można dojść do sedna problemu. Tak też uczyniłem, opisując działanie w NMO. Jednak, jak widzę po braku reakcji na forum, temat wymaga drążenia wielotorowo. Otóż, na koncie najeżdżając na usługi mobilne poza OL, przyciski do obliczenia kwoty kar za zerwanie umowy, w moim konkretnym przypadku są ustawione na sztywno. Natomiast mobilna usługa w OL wyświetla daty na bieżąco, więc i kwota kary się zmniejsza. Nie wiem tylko dlaczego w OL tak mam, skoro w pakiecie widnieje także numer stacjonarny i jego umowa opiewa na odleglejszy termin? A co będzie, gdy wypowiem umowę na pakiet OL na jesieni br.? Zapłacę karę za stacjonarny?

kara za umowę.PNG

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Highlighted
Zespół Nasz Orange
  • 2073
  • 2743
  • 111

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?


@burebusek napisał:

(...) wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później.

Odniosłem się do tego w rzeczonym temacie Emotikon: Szczęśliwy... Gdzieś mi to umknęło :/

 

 

Pokaż szczegóły
Ten szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.

Kara nie jest zmienna i pomniejszana jak w OL, bo umowy/regulaminy/itp. dla planów komórkowych są inaczej skonstruowane. Dla nich zakończenie umowy nie może nastąpić - ot, tak (z dnia na dzień!). Trzeba po prostu odczekać swoje. Ile dokładnie? Napisałem o tym wyżej (w przedostatnim akapicie) Emotikon: Szczęśliwy

No i ja też mam 13 września przy planach komórkowych (na szaro) Bardzo szczęśliwy kot

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |


Wszystkie odpowiedzi:
Zespół Nasz Orange
  • 2073
  • 2743
  • 111

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?


@burebusek napisał:
Pokaż szczegóły
Ogólnie, to mogłem myszką zaznaczyć fragment tego zagadnienia, ale tylko intuicyjnie można dojść do sedna problemu. Tak też uczyniłem, opisując działanie w NMO. Jednak, jak widzę po braku reakcji na forum, temat wymaga drążenia wielotorowo.

... Ale o co chodzi?? Emotikon: Szczęśliwy

 

 

Pokaż szczegóły
Otóż, na koncie najeżdżając na usługi mobilne poza OL, przyciski do obliczenia kwoty kar za zerwanie umowy, w moim konkretnym przypadku są ustawione na sztywno. Natomiast mobilna usługa w OL wyświetla daty na bieżąco, więc i kwota kary się zmniejsza. Nie wiem tylko dlaczego w OL tak mam, skoro w pakiecie widnieje także numer stacjonarny i jego umowa opiewa na odleglejszy termin? A co będzie, gdy wypowiem umowę na pakiet OL na jesieni br.? Zapłacę karę za stacjonarny?

kara za umowę.PNG


Dla usługi Orange Love powinna obowiązywać zasada:
- wszystkie składowe usługi mają ten sam termin zakończenia umowy
- opłata za wcześniejsze zakończenie umowy jest jedna (tzn. nie jest jakoś magicznie rozdzielona na poszczególne usługi składowe)

 

Zakładam, że przez przycisk "na sztywno" rozumiesz przycisk wyszarzony, nieaktywny - tak?

On pokazuje datę zakończenia pierwszego (pierwszego - w stosunku do bieżącej daty), pełnego okresu rozliczeniowego. To zapewne wynika z regulaminu - tzn. że dopiero od tego momentu możliwe byłoby wyłączenie usługi.

 

Może ktoś inny z forumowiczów mógłby się wypowiedzieć na ten temat? Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 29, Specjalista
  • 5792
  • 5446
  • 68

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?

@Wiktor , wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później. Ten szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Zespół Nasz Orange
  • 2073
  • 2743
  • 111

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?


@burebusek napisał:

(...) wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później.

Odniosłem się do tego w rzeczonym temacie Emotikon: Szczęśliwy... Gdzieś mi to umknęło :/

 

 

Pokaż szczegóły
Ten szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.

Kara nie jest zmienna i pomniejszana jak w OL, bo umowy/regulaminy/itp. dla planów komórkowych są inaczej skonstruowane. Dla nich zakończenie umowy nie może nastąpić - ot, tak (z dnia na dzień!). Trzeba po prostu odczekać swoje. Ile dokładnie? Napisałem o tym wyżej (w przedostatnim akapicie) Emotikon: Szczęśliwy

No i ja też mam 13 września przy planach komórkowych (na szaro) Bardzo szczęśliwy kot

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |