Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?

ROZWIĄZANE
Konto usunięte

Nie dotyczy

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?

Ogólnie, to mogłem myszką zaznaczyć fragment tego zagadnienia, ale tylko intuicyjnie można dojść do sedna problemu. Tak też uczyniłem, opisując działanie w NMO. Jednak, jak widzę po braku reakcji na forum, temat wymaga drążenia wielotorowo. Otóż, na koncie najeżdżając na usługi mobilne poza OL, przyciski do obliczenia kwoty kar za zerwanie umowy, w moim konkretnym przypadku są ustawione na sztywno. Natomiast mobilna usługa w OL wyświetla daty na bieżąco, więc i kwota kary się zmniejsza. Nie wiem tylko dlaczego w OL tak mam, skoro w pakiecie widnieje także numer stacjonarny i jego umowa opiewa na odleglejszy termin? A co będzie, gdy wypowiem umowę na pakiet OL na jesieni br.? Zapłacę karę za stacjonarny?

kara za umowę.PNG

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2280
  • 3484
  • 120

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?


@Konto usunięte napisał:

(...) wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później.

Odniosłem się do tego w rzeczonym temacie :)... Gdzieś mi to umknęło :/

 

 

Pokaż szczegóły
Ten szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.

Kara nie jest zmienna i pomniejszana jak w OL, bo umowy/regulaminy/itp. dla planów komórkowych są inaczej skonstruowane. Dla nich zakończenie umowy nie może nastąpić - ot, tak (z dnia na dzień!). Trzeba po prostu odczekać swoje. Ile dokładnie? Napisałem o tym wyżej (w przedostatnim akapicie) :cathappy:

No i ja też mam 13 września przy planach komórkowych (na szaro) Bardzo szczęśliwy kot

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2280
  • 3484
  • 120

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?


@Konto usunięte napisał:
Pokaż szczegóły
Ogólnie, to mogłem myszką zaznaczyć fragment tego zagadnienia, ale tylko intuicyjnie można dojść do sedna problemu. Tak też uczyniłem, opisując działanie w NMO. Jednak, jak widzę po braku reakcji na forum, temat wymaga drążenia wielotorowo.

... Ale o co chodzi?? :cathappy:

 

 

Pokaż szczegóły
Otóż, na koncie najeżdżając na usługi mobilne poza OL, przyciski do obliczenia kwoty kar za zerwanie umowy, w moim konkretnym przypadku są ustawione na sztywno. Natomiast mobilna usługa w OL wyświetla daty na bieżąco, więc i kwota kary się zmniejsza. Nie wiem tylko dlaczego w OL tak mam, skoro w pakiecie widnieje także numer stacjonarny i jego umowa opiewa na odleglejszy termin? A co będzie, gdy wypowiem umowę na pakiet OL na jesieni br.? Zapłacę karę za stacjonarny?

kara za umowę.PNG


Dla usługi Orange Love powinna obowiązywać zasada:
- wszystkie składowe usługi mają ten sam termin zakończenia umowy
- opłata za wcześniejsze zakończenie umowy jest jedna (tzn. nie jest jakoś magicznie rozdzielona na poszczególne usługi składowe)

 

Zakładam, że przez przycisk "na sztywno" rozumiesz przycisk wyszarzony, nieaktywny - tak?

On pokazuje datę zakończenia pierwszego (pierwszego - w stosunku do bieżącej daty), pełnego okresu rozliczeniowego. To zapewne wynika z regulaminu - tzn. że dopiero od tego momentu możliwe byłoby wyłączenie usługi.

 

Może ktoś inny z forumowiczów mógłby się wypowiedzieć na ten temat? :cathappy:

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?

@Wiktor , wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później. Ten szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2280
  • 3484
  • 120

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?


@Konto usunięte napisał:

(...) wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później.

Odniosłem się do tego w rzeczonym temacie :)... Gdzieś mi to umknęło :/

 

 

Pokaż szczegóły
Ten szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.

Kara nie jest zmienna i pomniejszana jak w OL, bo umowy/regulaminy/itp. dla planów komórkowych są inaczej skonstruowane. Dla nich zakończenie umowy nie może nastąpić - ot, tak (z dnia na dzień!). Trzeba po prostu odczekać swoje. Ile dokładnie? Napisałem o tym wyżej (w przedostatnim akapicie) :cathappy:

No i ja też mam 13 września przy planach komórkowych (na szaro) Bardzo szczęśliwy kot

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście