- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ogólnie, to mogłem myszką zaznaczyć fragment tego zagadnienia, ale tylko intuicyjnie można dojść do sedna problemu. Tak też uczyniłem, opisując działanie w NMO. Jednak, jak widzę po braku reakcji na forum, temat wymaga drążenia wielotorowo. Otóż, na koncie najeżdżając na usługi mobilne poza OL, przyciski do obliczenia kwoty kar za zerwanie umowy, w moim konkretnym przypadku są ustawione na sztywno. Natomiast mobilna usługa w OL wyświetla daty na bieżąco, więc i kwota kary się zmniejsza. Nie wiem tylko dlaczego w OL tak mam, skoro w pakiecie widnieje także numer stacjonarny i jego umowa opiewa na odleglejszy termin? A co będzie, gdy wypowiem umowę na pakiet OL na jesieni br.? Zapłacę karę za stacjonarny?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim napisał:
(...) wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później.
Odniosłem się do tego w rzeczonym temacie :)... Gdzieś mi to umknęło 😕
Pokaż szczegółyTen szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.
Kara nie jest zmienna i pomniejszana jak w OL, bo umowy/regulaminy/itp. dla planów komórkowych są inaczej skonstruowane. Dla nich zakończenie umowy nie może nastąpić - ot, tak (z dnia na dzień!). Trzeba po prostu odczekać swoje. Ile dokładnie? Napisałem o tym wyżej (w przedostatnim akapicie) 🙂
No i ja też mam 13 września przy planach komórkowych (na szaro)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?
@Anonim napisał:
Pokaż szczegółyOgólnie, to mogłem myszką zaznaczyć fragment tego zagadnienia, ale tylko intuicyjnie można dojść do sedna problemu. Tak też uczyniłem, opisując działanie w NMO. Jednak, jak widzę po braku reakcji na forum, temat wymaga drążenia wielotorowo.
... Ale o co chodzi?? 🙂
Pokaż szczegółyOtóż, na koncie najeżdżając na usługi mobilne poza OL, przyciski do obliczenia kwoty kar za zerwanie umowy, w moim konkretnym przypadku są ustawione na sztywno. Natomiast mobilna usługa w OL wyświetla daty na bieżąco, więc i kwota kary się zmniejsza. Nie wiem tylko dlaczego w OL tak mam, skoro w pakiecie widnieje także numer stacjonarny i jego umowa opiewa na odleglejszy termin? A co będzie, gdy wypowiem umowę na pakiet OL na jesieni br.? Zapłacę karę za stacjonarny?
Dla usługi Orange Love powinna obowiązywać zasada:
- wszystkie składowe usługi mają ten sam termin zakończenia umowy
- opłata za wcześniejsze zakończenie umowy jest jedna (tzn. nie jest jakoś magicznie rozdzielona na poszczególne usługi składowe)
Zakładam, że przez przycisk "na sztywno" rozumiesz przycisk wyszarzony, nieaktywny - tak?
On pokazuje datę zakończenia pierwszego (pierwszego - w stosunku do bieżącej daty), pełnego okresu rozliczeniowego. To zapewne wynika z regulaminu - tzn. że dopiero od tego momentu możliwe byłoby wyłączenie usługi.
Może ktoś inny z forumowiczów mógłby się wypowiedzieć na ten temat? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?
@Wiktor , wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później. Ten szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim napisał:
(...) wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później.
Odniosłem się do tego w rzeczonym temacie :)... Gdzieś mi to umknęło 😕
Pokaż szczegółyTen szary przycisk tam działał nawet po dwóch dniach. Sprawdzałem i kara u mnie uległa zmniejszeniu. Natomiast na sztywno (13.09.) jest ustawiony dla Planów Komórkowych poza OL. Czyli na dwa okresy do przodu, więc tutaj regulamin nie wchodzi w rachubę. Kara powinna być zmienna i pomniejszana, jak w OL. Ta ikonka kalendarza jest zwykłą atrapą.
Kara nie jest zmienna i pomniejszana jak w OL, bo umowy/regulaminy/itp. dla planów komórkowych są inaczej skonstruowane. Dla nich zakończenie umowy nie może nastąpić - ot, tak (z dnia na dzień!). Trzeba po prostu odczekać swoje. Ile dokładnie? Napisałem o tym wyżej (w przedostatnim akapicie) 🙂
No i ja też mam 13 września przy planach komórkowych (na szaro)