- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
Pod koniec zeszłego roku jeden z pracowników Orange Polska zadzwonił do mnie z ofertą obniżenia abonamentu. Po przedstawieniu warunków i kilku krotnym potwierdzeniu przez tego pana ostatecznej kwoty faktury postanowiłem podpisać umowę. Jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem nową fakturę i zamiast 170zł otrzymałem 263zł. Po natychmiastowym wysłaniu rezygnacji oraz skargi na pracownika firma nie zrobiła nic aby rozwiązać ten problem. Otrzymałem tylko wiadomość iż pracownicy zostaną pouczenie.... A ja... Muszę pewnie zgłosić tę sprawę na policję gdyż jest to pruba wyłudzenia pieniędzy.
_____________
*Zmiana nazwy tematu, oraz usunięcie niepotrzebnego spoilera - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Maniek007 zweryfikuj dokładnie fakturę, czy nie są naliczone opłaty za dwa okresy rozliczeniowe. Przy przedłużeniu umowy mogą się zdarzyć takie komplikacje, ale wszystko da się wyjaśnić.
Podejżewam, że na fakturze jest opłata za poprzedni i obecny okres rozliczeniowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Maniek007 rozumiem, że chciałeś się podzielić ze Społecznością swoim zdenerwowaniem... Spytam jednak, bo nie widzę kwestii w której moglibyśmy udzielić Ci pomocy, czy jest jakiś aspekt, co do którego moglibyśmy coś podpowiedzieć?
W zasadzie nie wiele opisujesz, choćby, czy wskutek przyjęcia nowej oferty nastąpiła zmiana co do usług Orange itd. więc trudno się odnieść.
Zakładam, że wskutek rezygnacji zostaną przywrócone zobowiązania wynikające z dotychczasowej umowy. Może na podstawie tej nowej faktury, w porównaniu do poprzedniej wyjaśnisz z czego wzięła się ta nowa, wyższa kwota.... Może jest tam jakaś jednorazowa pozycja np. aktywacja czegoś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
Dobrze zauważyłeś że chodzi mi o to aby inni zauważyli w jaki sposób naciągań się klientów. Co do składników, jest tam opłata aktywacyjny (49,99zł) o której zostałem poinformowany no i opłata za pozostałe dwa numery z których składa się dotychcza umowa, ale tu już pracownik skrzętnie ukrywał te dodatkowe koszty. Problemem jest to że mimo mojej rezygnacji faktura nadal jest zawyżone o opłatę aktywacyjną oraz 5 dni korzystania z nowej usługi, tylko skoro padłem ofiarą oszustwa pracownika Orange Polska nie powinny być naliczane żadne dodatkowe koszty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Maniek007 wygląda na to, że została podpisana nowa umowa, skoro jest opłata aktywacyjna. Do tego dochodzi koszt 5 dni korzystania z usługi, dlatego została naliczona taka kwota. Według mnie, to firma podwykonawcza w imieniu Orange zaproponowała podpisanie umowy, a nie pracowniczy Orange. Dotarcie do nich obecnie jest praktycznie niemożliwe, bo pewnie numer, z którego było połączenie już dawno jest nieaktywny.
Teraz zostaje z Orange wyjaśnić sprawę faktury, ale aktywacja oraz okres proporcjonalny raczej nie zostaną anulowane. Warto jednak próbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Maniek007 wstępnie podliczyłem, dotychczasowa faktura 170 PLN + 49,99 PLN aktywacja + 5 dni okres proporcjonalny (tylko zależy kiedy dotarło zgłoszenie o odstąpieniu, bo może to wyszedł okres dłuższy niż 5 dni) w przybliżeniu daje wspomnianą kwotę. To tylko moje przypuszczalne wyliczenia, szczegóły masz na fakturze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
Wydaje mi się że w sposób dosadny poinformowałem ich o moich oczekiwaniach. Do rezygnacji dołączyłem skargę na pracownika obrazującą dokładnie w jaki sposób zostałem oszukany oraz jakich kroków oczekuję od Orange Polska, między innymi ukaranie pracownika, oraz zwrot wszystkich kosztów, nawet za rozmowę z BOK co już w ogóle jest kpiną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@ketrasaArturnapisał(-a)@Maniek007 wygląda na to, że została podpisana nowa umowa, skoro jest opłata aktywacyjna. Do tego dochodzi koszt 5 dni korzystania z usługi, dlatego została naliczona taka kwota. Według mnie, to firma podwykonawcza w imieniu Orange zaproponowała podpisanie umowy, a nie pracowniczy Orange. Dotarcie do nich obecnie jest praktycznie niemożliwe, bo pewnie numer, z którego było połączenie już dawno jest nieaktywny.
Teraz zostaje z Orange wyjaśnić sprawę faktury, ale aktywacja oraz okres proporcjonalny raczej nie zostaną anulowane. Warto jednak próbować.
Tak jak przedmówca tu pisze, podpisałeś nową umowę, tak w ciemno z firmą pośredniczącą w zawieraniu umów, więc nie bezpośrednio z Orange, można się z tego wycofać jednak.
- « Poprzedni
- Następny »